استاندار کرمان در نشست با فرمانداران استان، سرکشی به روستا‌ها را با همراهی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان مورد تاکید قرار داد .

محمدمهدی فداکار در نشست فصلی "ایران قوی" ویژه فرمانداران استان کرمان گفت: شان مسئول در جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری و خدمت به مردم است.

او می گوید: جمهوری اسلامی قدرتمند در صحنه بالا آمده است و مسئولیت‌ها فرصتی است که باید به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهیم.

استاندار کرمان گفت: این ارتباط به شناسایی و حل بسیاری از مشکلات مردم درکمترین زمان ممکن کمک می‌کند.

فداکار ارتباط با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، تعامل با رسانه‌ها، مشورت با نخبگان و جوانان را نیز از ضروریات کاری فرمانداران برشمرد .

او می گوید: باید سرکشی به روستا‌ها با همراهی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در دستور کار باشد.

استاندار کرمان گفت:  الزامات خاص هر شهرستان به تدبیر فرمانداران است، ضمن اینکه ظرفیت‌های مختلف گردشگری در روستا‌ها و مناطق بهترین فرصت برای پیشرفت مناطق است که باید نگاه ویژه‌ای به این صنعت داشت.

فدارکار گفت: پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ها با پیشرفت بالای ۵۰ درصد و با اولویت در پروژه‌های سفر ریاست جمهوری می‌توان لحاظ کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این جلسه گفت: ریا و خودنمایی و تکبر همراه قدرت از علت‌های اصلی برای دور شدن رضای خداوند است.

او  می گوید: هر چه جایگاه‌ها به لحاظ ظاهری بالاتر رود، خود بزرگ‌بینی و تکبر ایجاد می‌شود و همین مولفه سبب خواهد شد که در رسیدن به هدف خدمت به مردم غفلت شود.

امام جمعه کرمان گفت: حرکت در مسیر ولایت، نجات‌بخش و راهگشا برای ایجاد ایرانی قوی خواهد بود.

 در نشست یک روزه فرمانداران استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری در حال برگزاری است، معاونان سیاسی، عمرانی، اقتصادی و توسعه مدیریت استاندار، مدیران ستادی استانداری اهم مباحث کاری را مطرح خواهند کرد.

برچسب ها: فرمانداران ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار