تور صنعتی نشست اعضای خوشه بسته بندی خرمای سراوان و نظام پیمانکاری فرعی (SPX) شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با رییس اتاق بازرگانی ایران و هند برگزار شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان  گفت: با هدف هم افزایی و ارایه راهکار‌های لازم جهت امکان صادرات محصولات واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در قالب تور صنعتی به کشور هندوستان، نشست اعضای خوشه بسته بندی خرمای سراوان و نظام پیمانکاری فرعی (SPX) سیستان و بلوچستان با رییس اتاق بازرگانی ایران و هند در دفتر اتاق بازرگانی مشترک دو کشور برگزار شد.

علیرضا راشکی گفت: در این نشست با موافقت رییس اتاق بازرگانی ایران و هند مقرر گردید صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان، کلیه نیازمندی‌ها و پرسش‌های خود را درباره شناسایی و ظرفیت‌های بازار کشور هند به دبیرخانه اتاق بازرگانی ارسال و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ کارشناسی خود را دریافت نمایند.

او گفت: در صورت فراهم شدن شرایط لازم در زمان برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی در کشور هندوستان، تور صنعتی خارجی با حضور سرمایه گذاران، مدیران واحد‌های تولیدی و اعضای خوشه‌های کسب و کار مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان برگزار شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان  گفت: از دیگر اهداف برگزاری تور صنعتی بازدید اعضای خوشه بسته بندی خرمای سراوان و نظام پیمانکاری فرعی استان (SPX) در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته، معرفی محصولات و برندسازی کالا‌های واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و آشنایی با بازار‌های هدف صادراتی می‌باشد.

راشکی گفت: استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی و رنگین کمانی از محصولات و کالا‌های واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان می‌تواند با استفاده از ظرفیت هایی، چون دسترسی به سواحل مکران، دریای عمان و دارا بودن مرز‌های طولانی با کشور‌های افغانستان و پاکستان نقش موثری در اشتغال و توسعه شرق کشور ایفا نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار