معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : تاکنون ۱۵۰۰ نانوایی در استان کرمانشاه مجهز به کارتخوان هوشمند شده‌اند .

محمدعباسی گفت : در حال حاضر۲۳۰۰ نانوایی استان کرمانشاه فعال هستند برنامه ریزی لازم برای خرید دستگاه‌های کارتخوان و پرداخت الکترونیکی ۸۰۰ نانوایی دیگرانجام شده است.

به گفته معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از مردم درخواست می‌شود هنگام خرید برای پرداخت قیمت نان از کارتخوان‌های سفید رنگ استفاده کنند که در صورت عرضه نان خارج از شبکه به تخلفات رسیدگی شود.

هم‌اکنون قیمت برخی از اقلام همچون گوشت گوسفندی به دلیل کاهش قیمت دام زنده در میادین عرضه دام و تخم‌مرغ، به پایین ترازقیمت مصوب رسیده است.

قیمت برخی از اقلام لبنی به دلیل افزایش قیمت شیر خام در کارخانه‌ها افزایش یافته است.

در قیمت سایر اقلام مشکلی وجود ندارد و کالا‌ها به اندازه کافی در فروشگاه‌ها وجود دارد در صورت دریافت گزارشاتی مبنی بر کمبود کالایی به سرعت از طریق شرکت‌های پخش توزیع می‌شود.

بازرسی از مبدأ یعنی سطح کارخانجات و کشتارگاه‌ها انجام می‌شود ۲۳۰ کارخانه صنایع مختلف لبنی و مواد غذایی و تبدیلی در استان وجود دارد که به صورت روزانه رصد می‌شوند و از نظر قیمت، وزن، کیفیت و پروانه بهداشتی باید شاخص‌های تعیین شده را داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.