نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مبارزه با مواد مخدر باید از خانواده‌ها و آموزش و پرورش در قالب موثر آغاز شود.

حجت الاسلام عبادی در جمع اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: هر کاری نیاز به برنامه دارد و مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه‌ای مدون است، زیرا اشاعه دهنده آن استکبار جهانی است.

او گفت: مبارزه با مواد مخدر باید از خانواده و آموزش و پرورش در قالب موثر آغاز شود در غیر اینصورت نتیجه عکس را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام عبادی گفت: با ورود انگلیس به کشور تریاک وارد شد، مواد مخدر را مجانی به دست مردم دادند از طرفی سوخته آن را به قیمتی خریدند که دستمزد یک روز کارگر بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با قدرت‌گیری رضا خان که خودش هم معتاد بود شعبه‌هایی را باز کردند و تریاک و شراب را می‌فروختند تا به شیوه‌های مختلف مردم را معتاد کنند.

او گفت: همین روند را در کشور‌های مظلوم اسلامی ادامه دادند و در کشور افغانستان اقدام به تولید تریاک کردند و در این ۲۰ سال آن را گسترش دادند امروز هم کسانی که می‌گویند دیگر کشت نمی‌کنیم باید معلوم شود نمی‌خواهند کشت شود یا می‌خواهند با بالابردن قیمت سود بیشتری ببرند.

حجت الاسلام عبادی گفت: به هیچ‌وجه نمی‌توان به غرب اعتماد کرد و این حساسیت را باید خانواده‌ها بیشتر داشته باشند، زیرا آن‌ها با معتاد کردن جامعه می‌خواهند دین، غیرت و خداپرستی را از ما بگیرند همان کاری که به عنوان اندلس انجام دادند و این طرح به برکت انقلاب در کشور ما پیاده‌سازی نشد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آیا نشنیدیم و ندیدیم که غرب با کشور‌های مسلمان چه کرده است پس چرا واقعیت دشمن را منعکس نمی‌کنیم آنچه نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی انجام می‌دهند قابل تقدیر است، اما باید جامعه نسبت به خواسته دشمن حساس شود.

او گفت: در دوران کرونا روزی ۷۰۰ نفر را از دست می‌دادیم که امروز به صفر رسیده است درحالی که سایر کشور‌ها هنوز درگیر هستند این یک اقدام جدی توسط دولت مردمی بود امروز روی مواد مخدر هم باید اقدام جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام عبادی گفت: انقلاب اسلامی در این سال‌ها پیروزی‌های زیادی را کسب کرده و این پیروزی‌ها تا داخل خود کشور‌های غربی رسوخ کرده است و عدالت‌ خواهی جمهوری اسلامی به گونه‌ای اشاعه یافته که مردم کشور‌های غربی هم خواهان آن شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کار دشمن فساد است، اما مقابله با آن برنامه می‌خواهد که همه جامعه باید در این زمینه همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.