همزمان با ورود رئیس جمهور به خراسان شمالی ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان در سراسر استان حضور می‌یابند.

رئیس‌جمهور در سفر یکروزه خود به خراسان شمالی در بدو ورود پس از استقبال رسمی در فرودگاه بجنورد، از بخش‌های اقتصادی و عمرانی استان، بازدید میدانی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید 


حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی پس از آن با اقشار مردم و سپس با نخبگان استان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

پس از آن رئیس جمهور و هیئت همراه در نشست شورای اداری استان با حضور مدیران ارشد استان شرکت می‌کنند و پایان بخش سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی نشست خبری در جمع اصحاب رسانه خواهد بود.

همزمان با ورود رئیس جمهور  به خراسان شمالی ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان در سراسر استان و شهرستان‌ها حضور خواهند داشت و مطالبات مردمی را پیگیری خواهند کرد.

شهرستان راز و جرگلان میزبان وزیر بهداشت، شهرستان مانه و سملقان میزبان وزیر جهاد کشاورزی، شهرستان بجنورد میزبان وزیر کشور و شهرستان‌های شیروان و فاروج میزبان وزیر نیرو خواهند بود.

شهرستان اسفراین، میزبان سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و شهرستان گرمه و جاجرم هم میزبان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود.

همچنین وزرای راه و شهرسازی و معاون رئیس جمهور در امور زنان در سطح استان به بررسی مسائل خواهند پرداخت و همینطور دو تن از اعضای شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت نشست خواهند داشت.

رئیس دفتر رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور هم همراه رئیس جمهور در جلسات استان و بازدید‌ها شرکت خواهند کرد تا به مسائل استان رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.