دادستان عمومی و انقلاب تبریز امروز از تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان شهرک شهید سلیمانی بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

آقای علیلو گفت: یکی از برنامه‌های دادگستری استان حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی است به ویژه در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، اشتغال آفرین و دانش بنیان نام گذاری شده است، برنامه حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی که بر مبنای دانش و علم پایه گذاری شده اند است.

بر این اساس دادگستری کل استان، در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سعی می‌کند با بازدید‌های میدانی، مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی به ویژه واحد‌های دانش بنیان را احصا بکند و با استفاده از ظرفیت قانونی و اجرایی که در استان و کشور وجود دارد نسبت به حل مسائل و مشکلات آن‌ها اقدام کند.

یکی از واحد‌های تولیدی که امروز از آن بازدید شد در زمینه ماشین آلات صنایع معدنی فعالیت می‌کند که مشکل اصلی این واحد واردات محصولات مشابه بود و ما تلاش می‌کنیم با رویکرد و سیاست کلی ممنوعیت واردات محصولات مشابه است، این مشکل را رفع کنیم.

 شرکت دانش بنیان دیگری که در زمینه تولید تیوپ لیزر سیلد گاز کربنیک فعالیت می‌کند بازدید کرد و در جریان مسائل این شرکت از جمله کمبود نقدینگی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار