مسئول سازمان بسیج اساتید فارس گفت: این سازمان در فارس به دنبال شکل دادن ارتباط با صنعت است چراکه تنها راه رونق صنعت در استان ارتباط با مجامع علمی و دانشگاهی است.

محسن جاجرمی‌زاده در نشست خبری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت عارف و مجاهد شهید دکتر مصطفی چمران ابراز امیدواری کرد که خروجی دانشگاه‌های ما امثال شهید چمران باشد.

او گفت: این شهید عزیز با وجود داشتن همه مقامات و شرایط مناسب دنیوی، با شروع جنگ به جبهه‌ها عازم شد و دشمن را در بسیاری نقاط متوقف کرد.

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس گفت: شهید چمران با خلوص، مجاهدت و عارف مسلکی خود توانست ماشین جنگی دشمن را متوقف کند، شهید چمران سنت و مدرنیته، علم و اخلاق و دنیا و آخرت را با هم جمع کرده و امید است که اساتید و دانشگاهیان ما نیز امثال این شهید عزیز را به عنوان یک قله مدنظر قرار دهند.

جاجرمی‌زاده در ادامه به برنامه‌های این سازمان اشاره و گفت: ارتباط میان دانشگاه و صنعت از جمله این برنامه‌ها است و سازمان بسیج اساتید، برنامه‌های امسال را با شعار جهاد تبیین آغاز کرده است و در این عرصه، اساتید به همه شبهات ورود کرده و پاسخ می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس گفت: به دنبال این هستیم که استاد و دانشگاهیان را در عرصه‌های مختلف تجهیز کنیم تا این حرکت‌ها بیش از گذشته باشد.

او، به کارآمدی نظام حکمرانی اشاره کرد و گفت: در نقشه راه برای ظهور، باید در دولت اسلامی روش‌ها و الگو‌های حکمرانی خود را با مزیت رقابتی با الگو‌های حکمرانی سرمایه‌داری امروز عرضه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار