معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ضرورت دارد؛ فعالان بخش صنایع دستی در نمایشگاه ها و پایانه‌های صادراتی حضوری فعال داشته باشند چراکه صنایع دستی فاخر استان معرف فرهنگ اصیل این منطقه است.

  روابط عمومی استانداری، نشست مشترک معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعضای "مجموعه صنایع دستی و گردشگری فاخر" برگزار شد.

داود شهرکی در این نشست علاوه بر تاکید بر اهمیت شناخت قابلیت‌های صنایع دستی استان گفت: اهتمام ویژه سرمایه گذاران این هیات به تقویت مراکز اقامتی و هتل ها می تواند به توسعه کسب و کارهای گردشگری نیز کمک کند.

زهرا ابراهیمی مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری نیز  به رایزنی های دفتر با مجموعه صنایع دستی و گردشگری فاخر که با هدف بازارسازی محصولات صنایع دستی بانوان صورت گرفته است،گفت: راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات منجر به ساماندهی صادرات چمدانی و حذف واسطه ها خواهد شد و با هماهنگی انجام شده امتیازات ویژه‌ای برای حضور صنعتگران استان در نمایشگاه دائمی صنایع دستی، تخصیص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار