سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت:مستمری مددجویانی که ازبهزیستی وام اشتغال دریافت کرده اندقطع نشده وچرخه خدمات رسانی به آن هاهمچنان ادامه خواهد داشت.

حسینی گفت: أخذ وام مددجویان بهزیستی منجر به قطع مستمری آن ها نمی‌شود و این سیاست به خاطر تشویق مددجویان جهت ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تولید است که یکی از بهترین راه‌های توانمند سازی و کسب استقلال مالی و افزایش خودباوری است.

او می گوید: دفتر اشتغال بهزیستی استان زنجان از ابتدای امسال اقدام به معرفی ۱۶۳ نفر برای آموزش و فراگرفتن مهارت هایی چون خیاطی، گلدوزی، مینا کاری، کامپیوتر، مکانیک، قالیبافی وطراحی کرده و با برنامه ریزی های صورت گرفته نزدیک به ۹۷ نفر جهت دریافت وام اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: پذیرش افرادی که قابلیت آموزش و کارآفرینی دارند همچون زنان بی‌سرپرست و خودسرپرست، معلولین جویای کار قابل بازتوان، فرزندان ترخیصی و خانوار‌های سرپرست تحت پوشش، تأمین هزینه‌های جاری و لازم گروه‌های هدف تا رسیدن به مرحله کارآفرینی و خودکفایی، ارائه راهکار‌های مناسب، تعاون و کمک به بخش‌های دولتی و خصوصی در روان‌سازی فعالیت‌های کارآفرینان از مواردی است که موسسات خیریه می‌توانند انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.