فرمانده قرارگاه قدس جنوب و شرق کشور از توسعه روزافزون اشرافیت اطلاعاتی پلیس در حوزه امنیت مرز‌ها و مناطق کویری کشور خبر داد.

 سردار سرتیپ محمد کرمی در نشست اخوت ستاد انتظامی استان کرمان گفت: مرز نباید تهدید بلکه باید ظرفیتی رو به رشد برای توسعه کشور تلقی شود.

او ضمن تشریح وضعیت امنیت استان سیستان و بلوچستان و بخشی از استان کرمان گفت: بحمدالله هم اکنون در سایه هم افزائی روزافزون پلیس و دیگر رده‌های نظامی، اشرافیت اطلاعاتی در حوزه امنیت مرز‌ها و نقاط کویری کشور رو به گسترش است.

او می گوید:  اما در این میان مرز نباید تهدید بلکه باید ظرفیتی رو به رشد برای صادرات و واردات اصولی و توسعه کشور تلقی شود. ب

سردار کرمی گفت:  بنا به تاکید قرآن کریم همواره باید مراقب دشمنان اصلی خود باشیم و شاهد هستیم که هجمه همین دشمنان در ابعاد جنگ ترکیبی، شناختی و بیولوژیک در ابعاد وسیعی در حال انجام و با تشویش و ایجاد چالش در ذهن‌ها از طریق رسانه و فضای مجازی در تلاش هستند تا قدرت تفکر را از ملت بگیرند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب و شرق کشور  می گوید: در این رابطه ما نیز باید فضای مجازی را فرصت بدانیم و همانطور که دشمن حد و حصری برای اشغال و هدایت ذهنی افراد جامعه و میهن قائل نیست به شکل همه جانبه درمقابل این هجمه دشمن بایستیم و روحیه مقاومت و تلاش جهادی را در خود و عموم مردم تقویت کنیم.

سردارکرمی گفت: در این زمینه باید خیلی مراقبت و مواظبت کنیم که به رغم خواسته دشمن، مسائل کشور عزیزمان در بستر فضای مجازی به دست دشمن نیفتد و آرامش مردم به هم نریزد که در این زمینه آنچه که مهم است عمل به وظایفمان در قالب نیرو‌هایی جهادی و انقلابی با تولید فکر و بارش تفکر جهادی است.

این فرمانده نظامی کشورمان گفت: توسعه روزافزون بهره گیری رده‌های نظامی و انتظامی از تجهیزات نوین اضافه امروز کسی نمی‌تواند برای مردم مزاحمت و نا امنی ایجاد کند و به مناطق حاشیه‌ای پناه ببرد، چون که همه مناطق حاشیه‌ای نیز به برکت وجود مجموعه‌های انتظامی و نظامی از امنیت مطلوب و تجهیزات رصد و پایش بهروزی برخوردار هستند.

او می‌گوید: دین مبین اسلام، کار و تلاش شبانه روزی و همچنین کسب علم و تفکر را عین عبادت دانسته است و باعث توفیق است که همه این مولفه‌ها در حوزه کاری و ماموریتی خادمان نظم و امنیت جریان دارد و مجموعه سپاه نیز با عزیزان مرزبان و خادمان امنیت کویر اخوت کامل دارند و در کنار یکدیگر حافظ حریم کشور هستند.

سردارکر گفت: مجموعه انتظامی یک مجموعه دارای اندیشه و پلیس در جبهه حق است و امنیت کشور‌های همجوار ما به ویژه کشور‌های نیمه شرقی کشور اثرگذار بر امنیت خود ما است و اگر به سبب بی توجهی‌هایی با نا امنی این مناطق روبرو باشیم سرریز خیلی از مسائل به داخل میهن عزیزمان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب و شرق کشور  گفت: پلیس بنا به نوع خاص وظایف و ماموریتهایش، ارتباط گسترده‌ای با اقشار مختلف مردمی دارد و از اینرو مسئولیت این نهاد یک مسئولیت اجتماعی است و به همین سبب اگردر خیلی از مسائل و هنجار‌های جامعه بی توجهی رخ دهد آسیب‌های اجتماعی شکل می‌گیرند و دیر یا زود به حوزه کاری پلیس وارد می‌شوند از اینرو همه ما در این لباس مقدس باید قدر مسئولیت‌های زودگذر خود را دانسته و باروحیه جهادی به مردم میهن عزیزمان خدمت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار