رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آغاز طرح تابستانی پلیس راهور به منظور ارتقاء امنیت ترافیکی و کاهش حوادث رانندگی در این ایام خبر داد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: امسال نیز در تلاش هستیم تا با همکاری سایر سازمان‌ها و البته با حساسیت خود مردم و رانندگان وسائط نقلیه بتوانیم آمار تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی را در سطح شهر‌های استان کرمان کاهش دهیم.

او می‌گوید: در همین رابطه طرح تابستانی پلیس راهور استان با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس پلیس راهور استان در این طرح نقاط حادثه خیز معابر شهری شناسایی و تحت پوشش ترافیکی قرار خواهند گرفت و کنترل سرعت خودرو‌ها با استفاده از تجهیزات فنی از مهمترین اقدامات پلیس راهور در طول اجرای طرح خواهد بود.

سرهنگ خوشوقت گفت: برخورد با رانندگانی که در حالات نامتعادل ناشی از خواب آلودگی یا خدای ناکرده مصرف موادمخدر، روانگردان و دیگر موارد اقدام به رانندگی می‌کنند بر اساس مفاد قانونی رسیدگی به تخلفات رانندگی با جدیت صورت خواهد پذیرفت که بر اساس قانون این قبیل رانندگان علاوه بر جریمه ۴ میلیون ریالی و ضبط گواهینامه و محرومیت از رانندگی به مدت ۶ ماه، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار