معاون رئیس جمهور گفت: هنوز بر سر مالکیت پسماند دعوا است و با وجود مافیا پشت این پول کثیف اجازه کار در این زمینه داده نمی شود.

علی سلاجقه گفت: از ۶۰ سال قبل پسماند در جنگل های سراوان جمع شده و هر روز هم به میزان آن افزوده می شود که همین امر تمام منابع آب و خاک  را از بین برده است، اما هنوز بر سر مالکیت پسماند دعوا است و با وجود مافیا پشت این پول کثیف اجازه کار در این زمینه داده نمی شود.

معاون رئیس جمهور گفت: یک برنامه ٤ ساله برای پسماند شمال کشور در نظر گرفته شده است و اکنون برای رفع مشکل کوه پسماند سراوان رشت هر هفته در سازمان جلسه برگزار می شود، در مشهد زباله اسنپی است و در هر ساعتی با یک تماس  زباله ها تحویل کارخانه بازیافت  و  در نهایت تبدیل به محصول می شود؛ بنابراین در نظر داریم این شیوه را در کشور اجرا کنیم.

به گفته ی سلاجقه، در نامه‌ای به دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما درخواست کردیم که یک شبکه محیط زیستی در صداوسیما تشکیل شود .

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
پسماند مال شهرداریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
انگار هنوز در ۵۰ سال قبل به سر میبریم کم نیست کارگران گونی بدوش یا با چرخ در سطل زباله های خیابانی و معابر سرک میکشد و نمای زشتی را از شهر در ذهن ساکنین آن ترسیم میکند هر تولید و مصرفی ضایعاتی پیدا میکند که در همان اول کار باید فکر مدیریتی پیدا کند فکری هم برای انیاشت خودروهای فرسوده در سطح شهرها شود
آخرین اخبار