پیش‌بینی کمبود نیروی کار آمازون تا سال ۲۰۲۴

اطلاعات فاش شده از آمازون حاکی از این است که این شرکت ممکن است تا سال ۲۰۲۴ در بحث نیروی کار به مشکل بخورد.

طبق اطلاعات به دست آمده که از سوی Recode به بیرون درز کرده است، شرکت آمازون احتمالاً تا سال ۲۰۲۴ با کمبود کارگر در آمریکا برای انبار‌های خود مواجه خواهد شد.

این اطلاعات حاوی تحقیقات داخلی از سال ۲۰۲۱ بود که یک بحران کاری در آینده را برای این شرکت پیش بینی می‌کرد که به برخی از مناطق، سریعتر از سایرین ضربه خواهد زد.

به عنوان مثال، تخمین زده شده که آمازون نیروی کار خود را در فینیکس و آریزونا تا پایان سال ۲۰۲۱ و در کالیفرنیا تا پایان سال ۲۰۲۲ از دست خواهد داد.

در این گزارش از شرکت خواسته شده تا اقداماتی را مانند افزایش دستمزد‌ها برای حفظ نیروی کار موجود، افزایش اتوماسیون در انبار‌ها و جذب نیرو‌های جدید برای رفع شکاف نیروی کار در آینده، انجام دهد.

نیروی کار

سخنگوی آمازون در بیانیه‌ای گفت که سند فاش شده ارزیابی دقیقی از وضعیت استخدام این شرکت نیست. اسناد پیش نویس زیادی در مورد موضوعات بسیاری در سراسر شرکت نوشته شده است که برای آزمایش مفروضات و بررسی سناریو‌های مختلف استفاده می‌شود که این یکی از آن‌ها بود.

رنا لوناک، مدیر عملیات جهانی و ارتباطات میدانی آمازون در این باره نوشت: "این گزارش وضعیت واقعی را نشان نمی‌دهد، اما ما به استخدام در فینیکس و در سراسر کشور ادامه می‌دهیم. "


بیشتر بخوانید


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار