بهادرزاده گفت: برای دانش آموزانی که نیاز به تلاش بیشتر یا قابل قبول کسب کرده باشند، دوره‌های تابستانی در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد گفت: شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش‌ها سبب تحت تاثیر قرار گرفتن کیفیت آموزشی دانش آموزان شده و این مساله برای دانش آموزانی که امکانات تحصیل مجازی نداشته اند، بیشتر است.

او می گوید: برای جبران این مسئله، طرح جبران و تثبیت یادگیری را در دو مرحله در نظر گرفته که مرحله اول در دی ماه و بعد از امتحانات تا خردادماه بود و مرحله دوم از ابتدای تیر تا پایان مرداد خواهد بود.

به گفته او دانش آموزان ابتدایی که نیاز به تلاش بیشتر یا قابل قبول کسب کرده اند، در این مرحله سه مدت سه روز در هفته یعنی در روز‌های زوج به صورت حضوری در مدارس آموزش می‌بینند.

 بهادرزاده گفت:  برای دوره اول ابتدایی درس‌های فارسی و ریاضی و برای دوره دوم هم درس‌های فارسی، ریاضی و علوم در نظر گرفته شده و برای اینکه دانش آموزان از نظر عاطفی و روانی هم رشد کنند، فعالیت‌های تربیت بدنی و پرورشی برای آنان برنامه ریزی شده است.

او می گوید: آزمونی در شهریور از این دانش آموزان گرفته می‌شود و اگر قبول شوند به پایه بالاتر خواهند رفت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد گفت: کلاس‌ها با کمک هزینه اندک اولیا برگزار می‌شود، اما برای مناطق محروم درصدد هستیم اعتبارات لازم را از وزارتخانه و خیرین تامین کرده تا کلاس‌ها با شرایط ویژه برای آنان برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.