فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه و نخل‌تقی با توقیف دو فروند شناور باری خبر داد.

سرهنگ یداله شرفی صبح پنج‌شنبه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق گفت: دریابانان بندر عسلویه و نخل‌تقی با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در دو شناور و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناوران شدند. 

او می‌گوید: پس از بازدید مأمورین از شناوران توقیفی اقلامی شامل انواع پوشاک، انواع لوازم جانبی موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون، ماشین لباسشویی و... کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن دستگیری ۱۲ متهم در این رابطه، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۴۲۵ میلیارد ریال برآورد کرد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمین تحویل مراجع قانونی شد.

شرفی اعلام کرد که دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.