حجت السلام صالحی گفت: در بیست و پنجمین سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان بر اساس وظیفه ذاتی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که باید ارتباط مابین دولت و مردم را بر قرار کند؛ تلاش شده تا بهترین ظرفیت و امکان از این سفر استانی برای مردم برنامه ریزی شود.
او گفت: قبل از سفر استانی ریاست جمهوری، مشکلات عمومی و عام ابتلای استان را با کمک استاندار استان و مسئولان مربوطه به تهران منعکس شد و کار گروههای مختلفی در وزارتخانههای مختلف مسئولیت بررسی مشکلات عام ابتلای استان را به عهده گرفته اند.
به گفته صالحی: ستاد پاسخگویی برخط را با کمک بیش از ۸۰۰ نفر از همکاران در استانداری برقرار کردیم با تماس با شماره ۱۱۱ میتوانند مشکلات خود را مطرح کنند و با تشکیل ۳۰ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانهها و نهادهای مختلف که مردم بتوانند بدون مکاتبه به صورت مستقیم با مسئولان مربوطه معاونان و وزرا به صورت چهره به چهره مشکلات خود را مطرح کنند.
او گفت: حضور وزرا و معاونان و نمایندگان تام الاختیار در ۲۸ شهرستان استان اصفهان یکی از اقدامات مرکز ارتباطات است. همچنین نظارت و میزان سنجش رضایت مردم از ادارات و مسئولان در استان از دیگر اقدامات مرکز ارتباطات مردمی است.
صالحی گفت: تمامی تلاش ما بر این است که تمامی درخواستها و مکاتبات را و تمامی تماسهایی که با مرکز ۱۱۱ گرفته میشوند را ثبت شود با ارسال کد رهگیری به شماره تماس آنها و با ارجاع آن به مرکز مربوطه در کمترین زمان که یک هفته خواهد بود و این درخواستها در کمتر از یک ماه آینده درخواستهای مردم را مواردی که بر اساس ضوابط قانونی امکان آن الزام آن وجود داشته باشد پیگیری و به مردم اطلاع رسانی میشود.