معاون مالی و توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تکمیل و اجرای ۱۷۰ طرح ورزشی استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور ارائه می‌‎شود.

احسان شاه‌علی گفت: در صورت تامین اعتبار لازم و به موقع می‌توان طرح‌های ورزشی نیمه تمام استان اصفهان را در یک بازه زمانی سه تا چهار سال تکمیل کرد.

به گفته او درصد پیشرفت طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان اصفهان متفاوت است حتی شماری از آن‌ها پیشرفت چندانی نداشته اند لذا باید برای تکمیل اینگونه طرح‌ها بیشتر هزینه شود.

انواع اماکن ورزشی همچون استخر، سالن چند منظوره و سالن اختصاصی در فهرست طرح‌های نیمه تمام استان وجود دارد که امیدواریم مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

شاه‌علی درمورد کمبود سرانه ورزشی، مشکل اساسی در استان اصفهان است گفت: این چالش از سال‌ها قبل در این خطه وجود داشته و با وجود اینکه تا حدودی بهبود یافته است، اما هنوز در مقایسه با سایر استان‌ها وضعیت نامناسبی داریم.

معاون مالی و توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بر همین اساس تصمیم گیران و مسئولان باید برای این مشکل بطور جدی چاره اندیشی کنند و بی شک نگاه ویژه رییس جمهور در این مسیر راهگشا خواهد بود.

سرانه فضای ورزشی در استان اصفهان از ۴۶ صدم مترمربع به ۵۰ صدم مترمربع (نیم مترمربع) رسید، به این معنا که هر نفر در استان نیم مترمربع فضای ورزشی در اختیار دارد.

استان اصفهان ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت دارد و حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در این استان فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.