معاون دادگستری استان کرمان گفت: با هر گونه ترک فعل و کوتاهی مسئولان در خصوص تعطیلی بنگاه های اقتصادی برخورد قانونی خواهد شد.

سید مهدی قویدل در نشست ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان که با حضور اعضا ستاد در محل سالن کنفرانس خانه صنعت و معدن استان برگزار شد، گفت: دستگاه قضایی استان کرمان در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی، قبل از اینکه بنگاه اقتصادی تعطیل شود با همکاری دستگاه‌های متولی مانند اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن، اداره صمت و دادستانی به موضوع ورود کرده و موانع و مشکلات آن‌ها را برطرف می‌نمایند و در این راستا با هر گونه ترک فعل و کوتاهی مسئولان نیز از طریق دستگاه‌های نظارتی برخورد قانونی خواهد کرد.

او با اشاره به این مطلب که ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در جهت امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی _ قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با فساد اقتصادی تشکیل شده است، گفت: این ستاد در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکیدات رئیس قوه قضائیه و اجرای دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان کرمان تشکیل شده است.

قویدل ضمن اشاره به اینکه حمایت از تولید و اشتغال و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، در دستور کار این ستاد قرار دارد، می گوید: به فضل و مدد الهی در سال‌های گذشته با تلاش اعضا این ستاد بسیاری از پرونده‌های حقوقی _قضایی مرتبط با تولید و اشتغال ساماندهی و به ثمر رسیده اند و تاثیر خوبی در رونق تولید و اشتغال در سطح استان کرمان داشته است.

به گفته قویدل مصمم هستیم در رویکرد جدید این ستاد علاوه بر اینکه پرونده‌های مهم قضایی مرتبط با تولید و اشتغال رسیدگی شوند، بقیه پرونده‌ها در زمینه تولید و اشتغال نیز در کار گرو‌هایی که در استانداری کرمان تشکیل می‌شود مورد رسیدگی قرار گیرند.

او می گوید: از طریق این کارگروه‌ها عملکرد مسئولان متولی مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرد و با هرگونه کوتاهی و ترک فعل آن‌ها از طریق دادستانی و سازمان بازرسی استان، اداره اطلاعات، برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار