دادگستری شهرستان جیرفت به موضوع بافت فرسوده و غیر مسکونی مخروبه در حاشیه بازار این شهرستان ورود کرد.

اصغر ستایی مختاری، رئیس دادگستری جیرفت در بازدید از بافت فرسوده وغیر مسکونی جیرفت که با همراهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و رئیس پلیس پیشگیری انجام شد، گفت: هنوز هم مخروبه‌هایی از خانه‌های قدیمی در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر جیرفت وجود دارد که به پاتوقی امن برای معتادان تبدیل شده است.

او با اشاره به این مطلب که این مناطق با معضلات اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند و با انواع آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها دست به گریبان هستند، گفت: بار‌ها اصناف، کسبه و شهروندان شاهد رفتار‌های هنجار شکنانه‌ای در این مناطق بودند و با اطلاع و حضور نیروی انتظامی این افراد پراکنده می‌شوند، اما بعد از رفتن ماموران دوباره به محل و پاتوق بر می‌گردند.

این مقام قضایی با ابراز نگرانی از رشد برخی از جرائم از جمله سرقت و خرده فروشی مواد مخدر، می گوید: با توجه به وجود مخروبه‌های قدیمی در همسایگی بازار، پاتوقی امن برای معتادان و فروشندگان مواد مخدر شده است و موجب سلب اسایش از ساکنان این مکان شده است.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان جیرفت در پایان به دستگاه‌های مسئول خصوصا شهرداری تاکید کرد به موضوع بافت فرسوده و غیر مسکونی مخروبه در حاشیه بازار ورود کرده و تخریب این مکان‌های مخروبه با هماهنگی دستگاه قضایی در دستور کار قرار گرفته و نتیجه در اسرع وقت به شورای پیشگیری از وقوع جرم گزارش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار