مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: پیامکی که از سوی شرکت برق ارسال شده، برای کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: برخی مشترکین علاوه بر واحد صنفی، کنتور برقی نیز به نام خود در واحد‌های صنعتی یا کارخانه‌ای دارند که پیامک شرکت برق زنجان برای این مراکز بوده نه اصناف که به آن دقت نشده است.

او می گوید: مدیریت بار مصرف برق در تابستان برای شرکت‌های صنعتی و کارخانه‌ها است.

به گفته جوادی برنامه پیک مدیریت مصرف برق این واحد‌ها این گونه است که تعطیلی جمعه را به اواسط هفته انتقال دهند و این مهم منطقه به منطقه و شهرک به شهرک متفاوت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با جابجا کردن تعطیلی‌ها در روز‌های هفته مدیریت مصرف انجام می شود تا تعادل بین تولید و توزیع اتفاق افتد.

او می گوید: واحد‌های صنفی نیز بایستی شرکت توزیع نیروی برق زنجان را با مدیریت مصرف یاری کنند و چنانچه زیر الگوی مصرف استفاده داشته باشند از پاداش‌های این شرکت بهره مند می‌شوند.

پیامک شرکت برق  قنادهای زنجانی را نگران کرده است

رئیس اتحادیه بستنی و قنادان زنجان گفت: پیامک شرکت توزیع نیروی برق با عنوان مشترک محترم امور برق غرب با سلام جهت مدیریت پیک بار برق تابستان در روز‌های یکشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ شب از مورخ ۲۲ خرداد تا اطلاع ثانوی واحد مربوطه را تعطیل فرمایید در صورت تخطی انشعاب برق قطع و تا پایداری شبکه وصل نخواهد شد. شرکت توزیع برق زنجان، موجب نگرانی فعالان این واحد‌های صنفی شده است.

 محمدی می گوید: با توجه به اینکه این واحد‌های صنفی مواد اولیه و مورد نیاز خود از جمله تخم مرغ و شیر را به صورت عمده خریداری می‌کنند نمی‌توانند ساعتی یخچال‌های خود را خاموش کنند.

او گفت: برنامه خاموشی اعلام شده از سوی شرکت توزیع برق در این پیامک فقط می‌تواند موجب خاموشی لامپ شود نه یخچال، چراکه در غیر این صورت همه مواد اولیه واحد‌های قنادی و بستنی فاسد و غیرقابل مصرف خواهد شد.

رئیس اتحادیه بستنی و قنادان زنجان می گوید: با توجه به اینکه هرکدام از این واحد‌ها پنج تا ۲۰ نفر کارگر دارند، در صورت اعمال زمان طولانی خاموشی برای این واحدها، فعالان این بخش متضرر خواهند شد.

محمدی از مسئولان مربوطه خواست تا نسبت به رفع نگرانی این بخش از صنف در زنجان اقدام کنند.

به گفته او در حال حاضر بیش از ۱۰۰ قنادی و ۱۱۵ بستنی فروشی در زنجان فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.