معاون راهداری خبرداد

خدمات رسانی ۱۱۰ راهدار به مسافران تابستانی

به منظور ارتقای ایمنی سفر‌های تابستانی، ۱۱۰ راهدار در قالب ۱۵ تیم راهداری طی تابستان امسال در محور‌های خراسان شمالی به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

محمد مشتری گفت: برای تامین و ارتقای ایمنی سفر‌های تابستانی و خدمات رسانی بهتر به مسافران و زائرانی که در محور‌های استان تردد می‌کنند، ۶۰ دستگاه ماشین آلات به کارگیری می‌شود که از این تعداد، ۱۶ گشت راهداری، ۳۰ دستگاه خودروی سواری و مابقی ماشین‌های راهداری است.

محمد مشتری گفت : ۱۶ گشت شبانه روزی در طول اجرای طرح تابستانی فعالیت می کنند که  در طرح تابستانی امسال، ۱۴ راهدارخانه در محور‌های استان به مسافران و رانندگان خدمات رسانی می‌کنند.

او گفت : برای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در محور‌های خراسان شمالی طی سفر‌های تابستانی، تدابیر لازم اتخاذ شده است و در این راستا خط کشی محورها، نگهداری شبکه روشنایی، علف زنی، رنگ آمیزی، شستشو و مرمت تابلو‌ها و علائم، لکه گیری و روکش آسفالت محور شریانی به منظور بهبود رویه راه‌ها انجام می‌شود.

او گفت : با اجرای طرح تابستانی و استفاده از تجهیزات، ماشین آلات و امکانات همچنین ایمن سازی محور‌ها زمینه افزایش رضایت کاربران جاده‌ای و ایمنی محور‌های استان فراهم شود.

خراسان شمالی دارای ۵ هزار و ۸۴۶ کیلومتر راه است که از این میزان ۲۰۷،۶ کیلومتر بزرگراه، ۳۹۸،۶ کیلومتر راه اصلی، ۵۸۸،۱ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۶۵۱،۷ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.