به منظور ارتقای ایمنی سفر‌های تابستانی، ۱۱۰ راهدار در قالب ۱۵ تیم راهداری طی تابستان امسال در محور‌های خراسان شمالی به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

محمد مشتری گفت: برای تامین و ارتقای ایمنی سفر‌های تابستانی و خدمات رسانی بهتر به مسافران و زائرانی که در محور‌های استان تردد می‌کنند، ۶۰ دستگاه ماشین آلات به کارگیری می‌شود که از این تعداد، ۱۶ گشت راهداری، ۳۰ دستگاه خودروی سواری و مابقی ماشین‌های راهداری است.

محمد مشتری گفت : ۱۶ گشت شبانه روزی در طول اجرای طرح تابستانی فعالیت می کنند که  در طرح تابستانی امسال، ۱۴ راهدارخانه در محور‌های استان به مسافران و رانندگان خدمات رسانی می‌کنند.

او گفت : برای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در محور‌های خراسان شمالی طی سفر‌های تابستانی، تدابیر لازم اتخاذ شده است و در این راستا خط کشی محورها، نگهداری شبکه روشنایی، علف زنی، رنگ آمیزی، شستشو و مرمت تابلو‌ها و علائم، لکه گیری و روکش آسفالت محور شریانی به منظور بهبود رویه راه‌ها انجام می‌شود.

او گفت : با اجرای طرح تابستانی و استفاده از تجهیزات، ماشین آلات و امکانات همچنین ایمن سازی محور‌ها زمینه افزایش رضایت کاربران جاده‌ای و ایمنی محور‌های استان فراهم شود.

خراسان شمالی دارای ۵ هزار و ۸۴۶ کیلومتر راه است که از این میزان ۲۰۷،۶ کیلومتر بزرگراه، ۳۹۸،۶ کیلومتر راه اصلی، ۵۸۸،۱ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۶۵۱،۷ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.