فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: در جهت کاهش میزان تصادفات ۳۴ نقطه حادثه خیز شهرستان اندیمشک اصلاح شده اند.

جهانگیری گفت: اندیمشک بالغ بر هزار کیلومتر راه روستایی درون شهری و برون شهری دارد و ۳۴ نقطه حادثه خیز شهرستان در سال گذشته اصلاح شده اند و ۱۳نقطه حادثه خیز دیگر در شهرستان وجود دارد که چهار مورد آن برطرف شده و موارد دیگر در دست برسی و اقدام است.

به گفته او نظافت حاشیه جاده‌ها، ترمیم نوار حفاری‌ها و رفع نقاط حادثه خیز، نصب علائم راهنمایی رانندگی در محور‌های ورودی و خروجی شهرستان انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان اندیمشک می گوید: رعایت نکات ایمنی و بستن کمربند و استفاده از کلاه ایمنی توسط رانندگان و راکب موتور سواران یک امر ضروری جهت حفظ جان سرنشینان خودرو و کاهش میزان تصادفات است.

او گفت: احداث میدان دوکوهه ورودی در شهرستان اندیمشک در جهت زیبا سازی مسیر و مشخص شدن مسیر‌های ورودی و خروجی شهرستان اندیمشک در حال انجام است و با احداث میدان دوکوهه دیگر در این منطقه شاهد گره ترافیکی نخواهیم بود.

به گفته او آموزش و فرهنگ سازی نقش کلیدی و بازدارنده‌ای در جامع دارد و آموزش و فرهنگ سازی ورعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی در دانشگاه‌ها مدارس و در سطح بیلبورد‌های سطح شهرستان انجام شود و این اقدام به مرور زمان در جامعه بازدارنده خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.