ورود کاروان جدید نظامی اشغالگران آمریکایی به الحسکه سوریه

نظامیان اشغالگر آمریکایی، کاروان جدیدی از مهمات و تجهیزات نظامی و مواد لجستیکی را به استان الحسکه سوریه وارد کردند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی، کاروان جدیدی از مهمات و تجهیزات نظامی و مواد لجستیکی را برای حمایت از اشغالگران آمریکایی مستقر در پایگاه‌های غیر قانونی شان به استان الحسکه سوریه وارد کردند.

پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با اعلام این خبر افزود: برخی منابع محلی در منطقه الیعربیه به سانا گفتند کاروانی متشکل از ۵۵ دستگاه کامیون متعلق به اشغالگران آمریکایی و حامل تجهیزات نظامی و مهمات از گذرگاه غیرقانونی الولید وارد فرودگاه خرب الجیر شد که یکی از پایگاه‌های آنان در این فرودگاه قرار دارد و در منطقه الیعربیه در حومه شهر الحسکه واقع شده است.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی اوایل ماه کنونی نیز کاروانی متشکل از ۳۰ دستگاه کامیون سرپوشیده و تانکر‌های خالی نفت را وارد الحسکه کردند تا تانکر‌ها از میدان‌های نفتی السویدیه در حومه الیعربیه بارگیری شوند و به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در حومه الحسکه بروند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
واه این کشورهای عربی هیچ اختیاری ندارند از خودشون مگه بی در و پیکر هست این کشور که هرکی خواست بیاد و لانه بسازه و بخوره و بدزده و بره .اخه اینقدر بی عرضه گی .لابد باز منتظر هستن جوانان ما به د ادشون برسند
آخرین اخبار