یکی از مقامات سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد به دلیل اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه ایران، ایرانی‌ها قصد دارند انتقام بگیرند.

«عاموس یادلین» رئیس سابق «امان» بخشی از سازمان جاسوسی و اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه یدیعوت آحارانوت گفت: ایرانی‌ها تصمیم گرفتند با هدف بازدارندگی اسرائیل، تلافی و مشخص کنند که ما از خطوط قرمز آن‌ها عبور کرده‌ایم. ما در حال مبارزه علیه در مسیر هسته‌ای ایران، مواضع ایران در سوریه و روابط ایران و حزب‌الله لبنان هستیم.

پیش از این نیز عاموس یادلین در مصاحبه با شبکه دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در پاسخ به سئوالی درباره تهدیدات ایران علیه اسرائیل گفت که این تهدیدات باید جدی گرفته شود‏. ایرانیان در پی انتقام هستند‏، آنان می‌خواهند مقاماتی از اسرائیل را هدف قرار دهند که در سطح مقامات ایرانی ترور شده باشند، هدفشان سیاستمداران، مقامات عالی نظامی و افسران عالی اطلاعات اسرائیل است.

پیش از این نیز «مئیر بن شبات» رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد جنگی میان این رژیم و ایران بویژه در زمینه سایبری وجود دارد. او در مصاحبه با روزنامه عبری «گلوبس» در این خصوص ادعا کرد این جنگ که در حقیقت در پشت پرده در حال اداره شدن است، ادامه دارد و زمان پایانش را نمی‌داند.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دروغ‌پردازی از تصویب قطعنامه امروز علیه جمهوری اسلامی ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کرد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز با استقبال از این قطعنامه مدعی شد: اکنون زمان آن رسیده است که جامعه بین‌الملل از شفافیت و حرفه‌ای عمل کردن آژانس حمایت کرده و از همه طریق علیه ایران اقدام کند. این در حالی است که رژیم اشغالگر صهیونیستی خود دارای صدها کلاهک هسته‌ای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۶:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
صبرا و شتیلا و سلیمانی و فخری زاده و نحریم ها را یکجا و در یک لحظه انتفام میگیریم. کسی هم جلودارمان نیست که نیست.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۱۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
روزی بیاید که مسلمانان درجستجوی خانه به خانه تان
بیایندوشما را ازدم تیغ بگذرانند
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
ایرانیها نوع انتقامشان اینگونه است که به ریشه و بن رژیم جعلیتان می زنند و این انتقام سخت تا براندازی رژیم منحوس اشغالگر شما صهیونیستها در فلسطین اشغالی ادامه دارد تانه تنها ایران اسلامی بلکه سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص از شرتان راحت شوند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . حالا برو دو تا روشن شی عوضی .
آخرین اخبار