وال استریت ژورنال از ارائه لایحه‌ای در کنگره آمریکا درباره تقویت نیروی دفاعی رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی در برابر ایران خبر داد.

وال استریت ژورنال در گزارشی از ارائه پیش‌نویس لایحه‌ای ضدایرانی در کنگره آمریکا به منظور حمایت از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی و کشور‌های حاشیه خلیج فارس در برابر آنچه آن‌ها تهدیدات ایران خواندند، خبر داد.

بر اساس قانون پیشنهادی دو حزبی که قرار است امروز (پنجشنبه) در کنگره ارائه شود، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) یک پروژه پدافند هوایی و موشکی یکپارچه را به چندین کشور عربی و رژیم صهیونیستی برای مقابله با «تهدیدات احتمالی ایران» ارائه خواهد داد.

نمایندگان کنگره با نادیده گرفتن حملات صهیونیست‌ها و ائتلاف سعودی به کشور‌های منطقه، مدعی شدند که هدف از این لایحه ایجاد صلح و هماهنگی بین کشور‌ها در سراسر منطقه است. این لایحه جدیدترین تلاش آمریکا برای تقویت همکاری دفاعی بین رژیم صهیونیستی و کشور‌های  خاورمیانه پس از عادی سازی روابط با چندین کشور عربی است.  

این لایحه در حالی ارائه می‌شود که نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفری ناگهانی به امارات سفر کرد. این سفر تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام شده و پیش زمینه آن گفتگو با مقامات اماراتی درباره توافق هسته‌ای ایران است.

همچنین در بحبوحه تلاش ریاض و واشنگتن برای بهبود روابط متشنج میان طرفین و همچنین تدارک برای سفر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان سعودی، دو هیئت از عربستان قصد دارند به واشنگتن سفر کنند. اولین هیئت از عربستان قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) به واشنگتن برود و «مجید بن عبدالله القصابی» ریاست این گروه را بر عهده خواهد داشت. «خالد الفالح» وزیر سرمایه‌گذاری سعودی نیز هیئت دوم را سرپرستی می‌کند که بناست اواخر ماه جاری میلادی به واشنگتن بروند.

مغرب، امارات، بحرین و سودان در سال ۲۰۲۰ در خیانتی آشکار به آرمان فلطسین، توافقنامه‌هایی را برای عادی‌سازی روابطشان با رژیم صهیونیستی امضا کردند که این توافق‌ها به عنوان بخشی از پیمان آبراهام و با میانجیگری دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
از اول انقلاب تا کنون شما جنایتکار ان بر علیه ایران عملاً اقدام کردید، هر چند برای ما یک مقداری سخت گذشت ولی حالا ایران به لطف خدا و مردم خوب و نجیبش پیشرفت داشته و انشاءالله بیشتر هم پیشرفت می‌کند شعر معروف: ای مگس عرصه سیمرغ نه جو لا نگاه توست عرض خود مى بری و زحمت ما مى داری. تو ی آمریکا اگر این مشکلات و مسائل را برای کشور های مستقل و حتی هم پیمانان خود تان انجام ندهید عجیب است چرا که ذات تان شیطانی است.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۰:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
امریکا بیا و دست بردار. بشین زمین بچه. تو بفکر شیر خشک نیستی؟ چیپس و پفک یادت نره ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا میخواد سلاح بفروشه! به هر بهانه ایی میکنه تو پاچه کشورهای گاو شیر ده. الان به بهانه تقویت دفاعی خاک تو سرشون... کشورهای چاپ کننده قران هم عین همان خرانی هستند که کتاب خدا رو حمل میکنند ولی از محتوای اون بیخبرند، یا تفسیرش به نفع خودشون هست. لعنت بر شیاطین و شیطان پرستان منافق سعودی و دم بریده های کشورهای دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۰۱:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
هرغلطی می خواد بکنه عمر اسرائیل تمامه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
اینا فرت وفرت طرح ولایحه ضد ایران میدن بعد یه عده تو ایران برا آمریکا غش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
تمام کفر در برابر توحیدناب محمدی تمام قد ایستاده، اما، فان حزب الله هم الغالبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
احزاب زمان صدر اسلام زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با هم جمع شدند که پیامبر اکرم را شکست دهند اما خداوند قادر متعال به یاری پیامبر ش آمد و آن مشرکین را شکست داد و حال مشرکان زمان آمر یکا و صهیونیستها همراه با خاینین به اسلام یعنی آل سعود ملعون و آن کشورها ی خاءن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
قدرت خداوند از همه بالاتر است و او معین میکند چه زمان این شیاطین نابود شوند و همانطور که خداوند بزرگ در قرآن فرمودند وعده نابودی این شیاطین محقق میشود.به زودی انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
هر طرحی درباره ایران محکوم به شکست است
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
طرحی برای فروش سامانه پاتریوت و گنبد آهنی

بوی آخرالزمان میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
سیاست ایران باعث قوی ترشدن دشمنانش خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
مردم بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
تا قصد جنگ صدرصد نداشته باشند تجهیزات را تحویل نمیدهند چون ترساندن برای گرفتن امتیازات فقط از ایران نیست اگر ایران تسلیم نشد تجهیز کردن بابرنامه شروع میشود سیاست منفعت طلبانه و باجگیرانه دارند و خاورمیانه را در ماههای آینده دچار تنش جدی خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
ایران از سال 1357بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فکر متحد کردن تمام کشورهای مسلمان الخصوص کشورهای خاورمیانه بود وهمین باعث دشمنی آمریکا واروپا با ایران شد و امروز بعد از گذشت 43سال کشورهای مسلمان الخصوص در خاورمیانه در حال متحد شدن هستند آن هم نه با ایران بلکه با اسرائیل و بر ضد ایران و آمریکا هم از این اتحاد حمایت می کند چون تمام این کشورهای متحد دست به سینه در برابر خواسته های آمریکا هستند الان تنها راه نجات ایران ساخت سلاح هسته‌ای و اتحاد همه رقمه باروسیه است ولا غیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
معلومه ترور سرجوجه اسرائیل خیلی براتون گرون تموم شده یهودیان نفرین شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
باید موشک ها و ابزارهای ضد رادار جهش یابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
کاخ سفید را هدف قرار بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
پس مرد سفید جنگو انتخاب کرد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام ،

قبول داری دوستانه نیست و ضد ایرانی است ؟

پیمان اشراقی.
آخرین اخبار