مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در راستای توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیار‌های ‏اداره استاندارد، تاکنون ۹۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی استان ‏استانداردسازی شده اند.

جهانبخش نوکانی امروز در دیدار با مدیرکل استاندارد کردستان گفت: تامین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از بروز ‏حوادث غیرمترقبه از مزایای استاندارد سازی جایگاه‌های سی ان جی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: ‏کارشناسان این شرکت و اداره استاندارد به صورت دوره‌ای از این جایگاه‌ها بازدید و نسبت ‏به رفع نواقص و موارد پرخطر با هدف حمایت از ایمنی و سلامت شهروندان و مصرف ‏کنندگان اقدام می‌کنند که امیدواریم تا پایان سال همه ‏جایگاه‌ها موفق به دریافت ‏گواهینامه استاندارد شوند. ‏

به گفته او روزانه بیش از ۵۴۰ هزار متر مکعب سی ان ‏جی در ۵۴ باب جایگاه سی ان جی در استان مصرف می‌شود.

نوکانی با بیان اینکه کالیبراسیون ۳۴۴ نازل جایگاه‌های استان انجام و گواهینامه ‏سلامت از اداره استاندارد دریافت شده است، گفت: در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و تحقق حقوق شهروندی، نظارت و ‏بازرسی‌های دوره‌ای این شرکت از ۸۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ‏جایگاه‌های سی ان جی استان با هدف آزمایش تلمبه‌ها و استانداردسازی جایگاه‌های سی ان ‏جی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است. ‏

او ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب اداره کل استاندارد استان با این ‏شرکت‏، از هماهنگی لازم برای برگزاری جلسه‌ای با حضور اداره استاندارد استان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان و انجمن صنفی جایگاه‌داران استان ‏برای انجام کالیبراسیون تلمبه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی مجاری عرضه استان ‏توسط اداره استاندارد خبر داد.

 مدیرکل استاندارد کردستان هم گفت: استانداردسازی همه جایگاه‌های سی ان جی در استان ضروری است و این اداره کل آمادگی دارد در این زمینه با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با جدیت عمل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.