مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل برای سال تحصیلی پیش رو در مدارس ثبت‌نام خواهند کرد.

کلام‌الله صفری ثبت‌نام دانش آموزان را نقطه آغاز پیوند خانواده و مدرسه عنوان کرد و گفت: ۲۶۵ هزار نفر دانش‌آموز در استان اردبیل برای سال تحصیلی پیش رو در مدارس ثبت‌نام خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ستاد ثبت‌نام در استان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده تا مشکلی در ثبت‌نام برای اولیا بوجود نیاید، ۸۰ درصد از دانش‌آموزان در پایه‌های میانی ثبت‌نام خواهند کرد و این عملیات بصورت خودکار توسط مدیران مدارس انجام خواهد شد.

صفری درباره زمان ثبت‌نام در پایه‌های تحصیلی گفت: پایه‌های اول ابتدایی از ۱۱ خرداد شروع شده است و پایه‌های هفتم و دهم به ترتیب از ۲۸ خرداد و ۱۸ تیرماه آغاز خواهد شد.

او می‌گوید: برای ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در پایه‌های اول ابتدایی، ۱۱ پایگاه سنجش تحصیلی در استان فعال خواهد بود که هفت پایگاه آن در مرکز استان فعالیت خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دریافت هرگونه وجه غیر از حق کتاب و بیمه هنگام ثبت‌نام از دانش‌آموزان ممنوع است.

صفری با بیان اینکه ثبت‌نام در مناطق محروم و عشایری در تمامی پایه‌های تحصیلی بدون محدودیت انجام خواهد شد، گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان باید تا ۳۱ مردادماه به پایان برسد تا نواحی و مناطق سازماندهی نیروی انسانی خود را بموقع انجام دهند.

او می‌گوید: ستاد نظارت بر ثبت‌نام استان بر روند ثبت‌نام در مدارس نظارت دقیق خواهند داشت و اولیا در صورت داشتن مشکل احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۵۲۱۹۹۶ ستاد نظارت تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.