مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اردوی کشوری سازمان دانش‌آموزی مردادماه امسال در استان برگزار می‌شود.

کلام الله صفری گفت: عدالت تربیتی و آموزشی با هدف رشد و توسعه زیربنای توسعه جامعه گسترش پیدا می‌کند و به همین منظور قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در سراسر استان اردبیل تشکیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل می گوید: برگزاری کلاس‌های تقویتی برای حمایت از دانش‌آموزان با تامین زیرساخت‌های آموزشی در مناطق کم‌برخوردار و شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و دارای ضعف آموزشی به عنوان بخشی از اجرای این طرح در نظر گرفته شده که معلمان، گروه‌های جهادی و اعضای سازمان‌ها و تشکل‌های دانش‌آموزی در این زمینه مشارکت لازم را خواهند داشت.

به گفته او، یکی از برنامه‌های مهم گام دوم انقلاب اهمیت به توانمندسازی معلمان برای تربیت نسل انقلابی است که در این زمینه آموزش و پرورش مستمرا در تلاش است تا بتواند تمامی اهداف موجود در این زمینه را محقق کرده و برای توسعه حوزه آموزش و پرورش گام‌های اساسی بردارد.

صفری گفت: اردوی کشوری سازمان دانش‌آموزی مردادماه امسال در استان برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده و امید می‌رود با اجرای برنامه‌های مربوطه در اعتلای اهداف آموزش و پرورش گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود تا بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نباید از هیچ تلاشی در راستای توسعه آموزشی استان دریغ کرد چرا که آموزش و پرورش بنیان علم و تربیت است و نباید هیچ کوتاهی در این زمینه وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.