استاندار کرمانشاه گفت : بانک‌ها از انتقال منابع مالی خود به خارج از کرمانشاه جلوگیری کنند.

بهمن امیری مقدم گفت : بر اساس مصوبه بانک مرکزی بانک‌ها باید ۸۰ درصد از منابع خود را در داخل استان مصرف کنند، ولی متأسفانه قسمت اعظم این اعتبارات را در خارج از استان هزینه می‌شود و این رویه ظلم به توسعه کرمانشاه است.

به گفته استاندار کرمانشاه ارتقای آمادگی دستگاه‌ها و ادارات مختلف در برابر تهدیدات دائمی دشمنان در قالب الزامات و اصول پدافند غیرعامل رورت دارد تمامی ساخت و ساز‌ها و پروژه‌های استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف باید از پیوست پدافند غیرعامل برخوردار باشند.

در برخی مناطق استان کرمانشاه زمین‌های حاصلخیز کشاورزی و دیگر ظرفیت‌های این حوزه بدون نظارت به افراد غیر بومی اجاره داده می‌شود که این موضوع می‌تواند سلامت مردم را تهدید کند.

نان یک کالای مهم در سبد غذایی روزانه خانوار است تمامی نانوایی‌های استان کرمانشاه باید طبق استاندارد‌های پدافند غیرعامل از امکان استفاده از سوخت‌های جایگزین برخوردار باشند تا در مواقع اضطراری هم امکان عرضه نان به شهروندان فراهم باشد.

استان کرمانشاه از ظرفیت‌های علمی و اجرایی بسیار خوبی برخوردار است و تمامی طرح‌ها باید با اولویت استفاده از ظرفیت‌های بومی و اولویت‌های استانی اجرا شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.