معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه این استان پنجم مرداد ماه میزبان نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی است،گفت : باید تمام توان خود را برای برگزاری باشکوه این اجلاس جهانی و معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌ها و داشته‌های معنوی و ارزشمند استان بکار بگیریم.

علی مهرتاش گفت : خوشبختانه افتخار میزبانی از همایش معنوی و حسینی در یک سطح بین المللی نصیب کرمانشاه شده که فرصتی بی‌نظیر برای نمایش زیبایی‌های معنوی و سنت‌های حسینی و معرفی پیرغلامان و مداحان برجسته ائمه اطهار کرمانشاه به همگان است.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه این همایش فرصتی برای تبیین نقش برجسته کرمانشاه به عنوان دروازه تاریخی کربلا و تکمیل زیرساخت‌های استان در مسیر بزرگراه کربلا است.

کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زوار اباعبدالله الحسین (ع) و دروازه عتبات عالیات بوده و این دیار لبریز از عشق به ائمه اطهار و معنویت است.

در آن سالیان دور خبری از هتل و اقامتگاه نبود و مردم کرمانشاه با شوق زوار اباعبدالله الحسین (ع) را در منزل خود جای می‌دادند و همه اقشار از جمله بازاریان و هیات‌های مذهبی در این سنت معنوی مشارکت فعال داشتند.

استاندار کرمانشاه خادم امام رضا (ع) است و با علاقه ویژه‌ای پیگیر برگزاری شایسته این همایش بین المللی به میزبانی کرمانشاه هستند.

با هم افزایی، همراهی و همدلی، این همایش بین المللی در سطح بسیار شایسته‌ای برگزار می شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.