دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت : هم اکنون ۴۰ کانون تخصصی و عمومی با بیش از هزار و ۵۰۰ عضو در حال ارائه خدمت به مردم استان خصوصا در مناطق محروم و کمتر برخوردار هستند.

جعفر امامیان گفت : تعداد زیادی از پزشکان، معلمان، اساتید قرآن و افرادی که در حوزه‌های مختلف توانمندی دارند با حضور در مناطق محروم به کار خدمت رسانی مشغول هستند.

به گفته دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه قربانی کردن ۹۰ راس گوسفند و توزیع گوشت آن‌ها در مناطق محروم به مناسبت میلاد امام رضا (ع) از یکی دیگر از اقدامات انجام شده به این مناسبت امروز شنبه و در سالروز میلاد با سعادت آن امام همام (ع) ۲۸ هزار پرس غذا میان افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

آزادسازی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد طی پارسال و فراهم کردن امکان ازدواج ۶ زوج در امسال از دیگر اقدامات کانون‌های خدمت امام رضا (ع) استان کرمانشاه بوده است.

اجتماع بزرگ "امام رضایی ها" در کرمانشاه و در محکومیت اقدام استکبار در توهین به ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) این مراسم باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم و خادمان حرم مطهر رضوی دیشب در پارک شرقی طاقبستان کرمانشاه برگزار شد.

 سخنرانی، مولودی خوانی، پرچم گردانی، مسابقه و نور افشانی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده‌ی جشن بزرگ امام مهربانی‌ها بود، در این مراسم اقدام استکبار در توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) که در یک جشنواره خارجی اتفاق افتاد محکوم شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.