دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری جشن ازدواج هشت نوعروس کرمانشاهی در طرح "با اجازه امام رضا (ع)، بله" خبر داد.

سیدمحمد جعفر امامیان گفت : در مراسمی که دیشب (۱۷ خرداد) با حضور خدام حرم رضوی در کرمانشاه برگزار شد، هشت نوعروس شروع زندگی مشترک خود را در قالب طرح "با اجازه امام رضا (ع)، بله" جشن گرفتند.

به گفته دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه برگزاری این طرح در کرمانشاه با مشارکت بنیاد احسان است خطبه عقد این زوج‌های جوان با حضور خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قرائت و زوجین با توسل به امام مهربانی‌ها زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

این مراسم ویژه زوج‌های محروم در شرف عقد یا عروسی بوده که توسط شبکه محله‌ای و منطقه‌ای خادمیاری معرفی شده و از خدماتی از جمله لباس عروس و داماد، آتلیه و مراسم خطبه خوانی رایگان بهره‌مند شدند.

مولودی خوانی، مشاوره خانواده، حضور خدام و پرچم متبرک رضوی، مراسم خطبه خوانی، نماز جماعت و پذیرایی از جمله برنامه‌های جشن "با اجازه امام رضا (ع)، بله" در کرمانشاه بود.

اعزام زائر اولی‌ها و زائران محروم استان به مشهد مقدس یکی از ویژه برنامه‌های اصلی امسال دهه کرامت است که در حال پیگیری و اجرای آن هستیم.

رسیدگی به محرومان و نیازمندان جزو اولویت برنامه‌های کانون‌های رضوی در دهه کرامت در سطح استان است، در این ایام پخت و توزیع غذا بین محرومان استان را در روز میلاد امام رضا (ع) خواهیم داشت.

بیش از ۱۵۰ برنامه با حضور خدام رضوی در استان از جمله حضور در بیمارستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا و... پیش‌بینی شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.