محمدحسن علینقیان افجهای در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور رفاه حال ایثارگران و نیاز به مراجعه کمتر به بنیاد شهید و امور ایثارگران و دریافت مطلوب خدمات برنامههای کاربردی در دستور کار این دستگاه قرار دارد.
ایثارگران با مراجعه به سامانه ایثار و بخش خدمات پرکاربرد میتوانند درخواستهای خود را ثبت و از طریق این سامانه پاسخ خود را دریافت کنند.
بیشتر بخوانید
در همین راستا با ورود به سامانه، ایثارگران میتوانند انتخاب کنند که با هر یک از مدیران در سطح شهرستان، استان و حتی ریاست عالی بنیاد درخواست ملاقات دارند که پس از ثبت درخواست از طریق پیامک مراحل پیگیری اطلاعرسانی خواهد شد.
در آیندهای نزدیک سامانه گفتینو یا گفتگوی برخط راهاندازی و از این طریق سؤالات و ابهامات ایثارگران در ساعات اداری پاسخ داده میشود و در ساعات غیر اداری نیز این سؤالات ثبت و روز بعد پاسخ داده خواهد شد.