امام جمعه کرج گفت: دستگاه های متولی باید با مصادیق هویت زدایی دینی و اسلامی مقابله کنند.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی گفت:  کسانی که در این روز ها به ساحت قدسی حضرت امام رضا (عبی ادبی کردند وافرادی که با آنها همراهی کردند نیتجه عمل خود را به زودی خواهند دید.

او می گویدبه احترام امام رئوف (عاصل خطبه امروز به آن حضرت اختصاص می دهم چرا که این دریا نمی شود در چندین خطبهفهرست کرد چه برسد به اینکه بخواهیم مطلبی توضیح دهیم و به ناچار فقط اشاره می کنم.

آیت الله حسینی همدانی گفتامام رضا (ع) بنا فرموده پیامبر اسلام (ص)  چهار منقبت دارد که حضرت خاتم انبیاء(ص )می فرمایند: امام رضا (ع ) معبر امت است زیرا امام هشتم برای نشر علوم اهل بیت (ع) در بین  مذاهب فکری گوناگون شرکت می کرد و به اسرارعلوم الهی آگاهی داشتند و آگاهی می بخشیدند ؛ کسی برای امت همه چیزی که نیاز دارد تعبیر می کند و معنای دیگر یعنی درسختیها و گرفتاری ها برای مسلمین نجات دهنده است که در بین ائمه(ع) حضر  امام رضا (ع ) مظهر رحمت واسعه و گسترده الهی و سبقتالهی است.

امام جمعه کرج گفت : آن حضرت همانطور که دشمنان را دور می کند، دوستان زیادی  از سراسر عالم با هر مسلکی در حرمشگردهم  جمع می شوند؛ اهل ایمان و خواص حول  حرم مطهر آن حضرت هستند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان می خواهند این محور وحدت اسلامی را  از قداست بیندارند در حالی که نور الهی با فوتخاموش نمی شود و دشمنان نتیجه ای  از عملیاتی که انجام می دهند نمی گیرند.

او گفت: اما آیا از مسئولیت ما در این باره کم می شود عاشقان نباید سکوت کنند ، دشمنان اهل بیت (ع) سخت  کار می کنند تادوستداران را از حساسیت بیندازند و بعد تست می کنند که جواب داده است.

امام جمعه کرج  گفت:  از جایگاه نماز جمعه برای کنترل بی حجابی چند سال است طرحی را بیان و تاکید کرده ام اما  انجام نشده و بینتیجه مانده است.

او می گوید: امروز حضور بانوان محجبه در البرز فراوان است و اگر این بانوان در صحنه حضور نداشته باشند  حضور تعداد اندکافراد بدحجاب در جامعه جلوه  پیدا می کند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که نبایداز انقلاب اسلامی هویت زدایی شود، اساس انقلاب اسلامیفرهنگ و ارزش ها  است  اما با  مقایسه تصاویر زمان پیروزی انقلاب و اکنون تفاوت هایی را مشاهده می کنیم.

او گفت: امروز در مغازه ها، دانشگاه ها  و سایر مکان ها  اجازه تظاهر به بدحجابی  داده می شود ضمن آنکه  سگ گردانی از مظاهرفرهنگ غربی است.

آیت الله حسینی همدانی  گفتسگ گردانی و بدحجابی از مصادیق هویت زدایی فرهنگی  است ضمن آن که در قانونداریم که تظاهربه غربگرایی و بی هویتی ممنوع است و انتظار می رود نیروی انتظامی با رافت اسلامی و قاطعیت با مظاهر هویت زدا در جامعه برخوردکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.