فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید پلیس ساختمان را تقویت کنیم، گفت : باید حوزه نظارتی را قوی کرده و از این طریق از ساخت متروپل‌ها در کرمانشاه جلوگیری کنیم.

فضل الله رنجبر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت توجه بیشتر به ساخت و ساز‌ها برای مقابله با تکرار متروپل‌ها، گفت : باید نظارت بیشتری بر روند ساخت و ساز‌ها انجام شود تا با اقدامات پیشگیرانه از تکرار متروپل‌ها جلوگیری شود.

به گفته فرماندار کرمانشاه تشکیل کمیته‌ای برای رسیدگی به تخلفات حوزه ساخت و ساز در شهرستان کرمانشاه لازم است در تلاشیم جلوی تخلفات مرتبط با ساخت و ساز را گرفته و با همکاری شهرداری، نظام مهندسی، راه و شهرسازی و دیگر نهاد‌های نگذاریم متروپل‌ها در کرمانشاه ساخته شوند.

تخلفات مرتبط با ساخت و ساز با جان مردم سروکار دارد، لذا کوتاهی و قصور دستگاه‌های ناظر در امر ساخت وساز به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

از مقامات قضایی می‌خواهیم برای اینکه حوادثی مثل متروپل تکرار نشوند، با متخلفان حوزه ساخت و ساز برخورد جدی شود.

درخواست تحقیق و تفحص از ساخت و ساز‌های غیرمجاز که با جان مردم سروکار دارد در شهرستان کرمانشاه را داریم.

گزارش‌هایی داریم که خیلی از ساختمان‌های کرمانشاه مشکلاتی مثل اضافه بنا دارند که این موضوع به ایمنی ساختمان لطمه وارد کرده و سلامت ساختمان را به خطر می‌اندازد که باید هرطور شده جلوی ساخت ساختمان‌های مشابه متروپل را بگیریم.

سازه‌های خطرناک از حیث آتش سوزی وجود دارد و یا ساختمان‌ها و دیوار‌هایی در محلات بافت فرسوده کرمانشاه که هر لحظه احتمال ریزش آن‌ها وجود دارد، باید به صاحبان این ملک‌ها اخطار‌های لازم برای پیشگیری از تکرار متروپل‌ها داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.