معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : حمایت از واحد‌های تولیدی به منظور کمک به اشتغال و رونق اقتصادی از اولویت‌های مهم استانداری کرمانشاه است و مدیران وظیفه دارند در این راستا نهایت تلاش خود را برای تسهیل امور واحد‌های تولیدی بکار گیرند.

بهزاد باباخانی با تاکید بر ایجاد بستر‌های لازم به منظور کمک به افزایش تولید از شرکت‌های خدمات رسان مانند آب، برق و گاز خواست که در ارائه خدمات به این واحد‌ها هیچ گونه کوتاهی نداشته باشند و شرایط را برای کمک به آن‌ها فراهم کنند.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در شرایط فعلی همه باید کمک کنیم که مشکلات واحد‌های تولیدی به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی حل شود و به هیچ عنوان نمی‌پذیریم که دستگاهی در رفع مشکلات این واحد‌ها تلاش و اقدام موثری نداشته باشد.

یکی از مهمترین برنامه‌های امسال استان که با جدیت دنبال می‌شود ایجاد ۴۶ هزار فرصت شغلی با ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

علاوه بر ایجاد ۴۶ هزار فرصت شغلی که جزو تعهدات ماست؛ کمک به رونق واحد‌های تولیدی فعال و فعالسازی واحد‌های راکد و نیمه راکد از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در راستای اشتغال آفرینی دنبال می‌شود.

 ۷۵ درصد مصوبات این ستاد اجرایی شد و در همین راستا کمک‌های زیادی به فعال سازی این واحد‌ها انجام گرفت، موضوعی که امسال هم با جدیت دنبال می‌شود.

 تقویت مرکز کسب و کار استان برای ایجاد اشتغال با هزینه‌های اندک حائز اهمیت است این مرکز نیازمند حمایت‌های مالی است که امیدواریم با دستور استاندار و حمایت سازمان برنامه و بودجه عملیاتی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.