احمدی لاشکی گفت: اجرای طرح سنددار کردن املاک آموزش و پرورش با همکاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری در دست اجراست.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار وزیر در سفر استانی به چهارمحال و بختیاری در آیین تقدیر از مدیرکل ثبت اسناد و املاک این استان با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰۱ هزار ملک در آموزش و پرورش سراسر کشور وجود دارد گفت: ۵۵ درصد املاک آموزش و پرورش سنددار شدند.

اجرای طرح سنددار کردن املاک آموزش و پرورش با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک استان در دست اجراست و مستندسازی تمام املاک آموزش و پرورش در کشور در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید


برای اجرای این طرح، چشم‌اندازی سه ساله در نظر گرفته شده است، هم‌اکنون ۵۵ هزار مترمربع از املاک آموزش و پرورش سنددار شده است.

استان چهارمحال و بختیاری باسنددار کردن ۸۲ درصد املاک آموزش و پرورش رتبه نخست سنددار شدن املاک را در کشور کسب کرده است.

احمدی لاشکی، از همراهی مدیران ثبت اسناد و املاک، بنیادمسکن و آموزش و پرورش استان برای اجرای موفق این طرح در سطح استان تقدیر کرد و از مسئولان استان خواست تا در کمترین زمان اسناد مالکیت مابقی املاک را صادر کنند، تا جشن سندسازی املاک استان به عنون نخستین استان کشور برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.