رئیس جمهور در سفر به منطقه لبد شهرستان کوهرنگ، به وزرا و مسئولان محلی دستور داد برای رفع مشکلات مردم این منطقه از فردا اقدام کنند.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نخستین برنامه اش در سفر به چهارمحال و بختیاری، ضمن بازدید هوایی از طرح‌های آبی استان، با توضیحات وزیر نیرو و استاندار از روند فعالیت آن‌ها مطلع شد.

رئیسی در ادامه با بازدید هوایی از مناطق زلزله زده، به لبد یکی از دورافتاده‌ترین و محرومترین روستا‌های استان چهارمحال و بختیاری در منطقه بازفت رفت و با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس جمهور با حضور در منطقه محروم و دورافتاده لبد در جمع عشایر این منطقه حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

رئیسی پس از گفتگو با مردم به وزرا و مسئولان محلی دستور داد برای رفع مشکلات مردم این منطقه نه از هفته و ماه آینده بلکه از همین فردا اقدام کنند.

از جمله کمبود‌های این منطقه که مردم در دیدار با رئیس جمهور به آن اشاره کردند علاوه بر مشکل بیکاری، نداشتن مدرسه مناسب برای تحصیل دانش آموزان، نداشتن آب آشامیدنی مناسب و برق کافی و اینترنت بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
اونجا يك عالمه روستا داره. براي بقيه روستاها هم دستور بديد!
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۶:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
پایگاه امداد و نجات هوایی و اورژانس هوایی در سرزمین شمالی استان و در شهرستان کوهستانی کوهرنگ و هم مرز با سه استان (مرکزی و جنوبی و توریستی و قطب صنعت و کشاورزی و دامداری کشور)یکی از نیاز های ما مردم این شهرستان است.
آخرین اخبار