در آستانه سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری، نمایندگان وزرا، در استان مستقر و میزهای ارتباطات مردمی، پاسخگوی مطالبات مردم می شوند.

  • نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های فرهیختگان و هنرمندان و اصحاب رسانه استان است.

 میز ارتباطات مردمی چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری  برپا می شود.

  • نماینده  وزیر آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های فرهنگیان استان است.

 میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در سالن شهید لندی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری  برپا می شود.


بیشتر بخوانید


  • نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت و پاسخگویی به درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری  واقع در  شهرکرد میدان امام حسین (ع)، مجتمع ادارات، خیابان پیروزی برپا می شود.

  • نماینده  وزیر بهداشت در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برپا می شود.

  • نماینده  وزیر اقتصاد و دارایی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

 میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در اداره کل امور اقتصادی و دارایی واقع در شهرکرد، بلوار آیت الله طالقانی، مجتمع ادارات برپا می شود.

  • نماینده رئیس جمعیت هلال‌احمرجمهوری اسلامی ایران در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

 میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در جمعیت هلال‌احمر استان واقع در میرآبادشرقی روبروی گلزارمطهر شهدای شهرکرد برپا می شود.

  • نماینده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات  مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در بلوار فارابی، ضلع شمالی، ستاد فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، خیابان شهدا، روبروی اداره گاز استان، سالن کوثر مستقر شده است.

میز ارتباطات  مردمی سازمان تامین اجتماعی  از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری واقع در بلوار طالقانی جنب بانک مسکن برپا می شود.

  • نماینده وزارت نیرو  در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در سالن ورزشی مدرسه بهار آزادی، واقع در خیابان شریعتی، روبروی هتل جهانگردی، جنب شهرداری برپاست.

  • نماینده وزارت ارتباطات و فناوری در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات استان واقع در منظریه، جاده دانشگاه آزاد اسلامی مستقر است.

  • میز ارتباطات مردمی وزارت خارجه نیز از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱در اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری مستقر می باشد.
  • نماینده معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در اداره کل بهزیستی استان واقع در خیابانی شریعتی، جنب کلینیک امام علی(ع) مستقر است.

  • نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در فرهنگسرای شهرکرد برپا است.

  • نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در اداره کل صمت استان واقع در مجتمع ادارات فرهنگیان شهرکرد مستقر است.

  • نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در بلوار آیت ا... کاشانی، خیابان برنامه و بودجه  قرار دارد.

  • نماینده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان است.

  • نماینده وزارت جهاد کشاورزی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده دریافت درخواست های مردمی است.

میز ارتباطات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در در سالن شهدا سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری است.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار