رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۴۱ طرح نیمه تمام در حوزه کشاورزی با پیشرفت قابل توجهی در استان وجود دارد.

آقای ابراهیمی گفت: به منظور تکمیل این طرح‌ها اعتباری بیش از یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیاز است و در همین راستا در سفر ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری مطرح می‌شود.

با موافقت و تخصیص اعتبار به منظور تکمیل این طرح‌های نیمه تمام می‌توان بهره برداری از آن‌ها را سرعت بخشید که این مهم تأثیر بسزایی در بخش کشاورزی، دامپروری و شیلات استان در پی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


تعداد طرح‌های قابل مطرح در شهرکرد ۲۱۷ مورد، بروجن ۲۰۷، لردگان ۱۷۶، خانمیرزا ۱۱۷، سامان ۱۰۹، بن ۸۱، اردل ۱۵۹، فارسان ۹۶، کوهرنگ ۱۱۹، کیار ۱۶۷ مورد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۹:۳۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
طرحهای کشت و صنعت و سیلو و سردخانه سازی و انبارداری و بسته بندی گسترده به افزایش ماندگاری و رونق کشاورزی می انجامد.
امید است مسولان استان و شهرستانها تا می‌توانند بسازند و بسازند و بسازند و آباد کنند و جای جای سرزمین زاگرس مرکزی پر شود از انبار و سیلو و سردخانه و صنعت بسته بندی شیک و تمیز .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
بشین بابا آن موقع که آب از در و دیوار اینن استان می بارید هر کس رسید یه آبراه برای خودش کشید و این استان صاحب نداشت حالا تو این خشکسالی و ...صاحب پیدا کرد چقدر تو با این نظراتت خیال پردازانه ات احمق و نادانی
آخرین اخبار