مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه کرامت، ۲۳۰ برنامه در سطح کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حال برگزاری است.

حمیدی گفت: به مناسبت دهه کرامت، بیش از ۲۳۰ برنامه در سطح کانون‌های پرورش فکری کودکان استان در حال انجام است که این برنامه‌ها در جهت آشنایی با شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) و برگزاری کارگاه‌های متعدد در زمینه شعر خوانی رضوی هستند.

او گفت: همچنین خاطرات زیارت، زیارت مجازی، اعزام پیک امید کانون به سطح روستاها، معرفی شخصیت امام راحل و مقام عظمای ولایت و بازخوانی وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

اول تیر ماه آخرین  فرصت ثبت نام کلاس‌های تابستانه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: کودکان و نوجوانان در استان تا اول تیرماه فرصت دارند تا در کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثبت نام کنند.

حمیدی گفت: با توجه به اینکه در آستانه تابستان قرار داریم و در طی دو سال گذشته به دلیل کرونا برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت مجازی برگزار شده است، امسال با حجم بسیاری از علاقمندان روبرو هستیم که برای حضور در کارگاه‌های آموزشی اعلام آمادگی کرده اند.

او گفت: علاقمندان به ثبت نام می‌توانند به صورت حضوری به مراکز کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان مراجعه کرده و برای شرکت در کارگاه‌های تابستانی که به صورت حضوری برگزار می‌شود، ثبت نام کنند.

حمیدی گفت: علاقمندان برای عضویت و استفاده از برنامه‌های عمومی می‌توانند از طریق سایت http://khorasanj.kpf.ir
اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی شامل دوره‌های تخصصی نقاشی، پویانمایی، سفالگری، کاردستی خلاق و دیگر کارگاه‌ها در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

او گفت: علاقمندان تا اول تیر ماه مهلت دارند برای ثبت نام اقدام نمایند و با توجه به استقبال زیاد کودکان و نوجوانان پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۵ هزار کودک و نوجوان در برنامه‌های تابستانه کانون در سطح استان شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.