اعزام ۴۸۰ مُبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی

در ایام ارتحال امام خمینی (ره) و دهه کرامت، ۴۸۰ مُبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی اعزام می شوند.

حجت الاسلام قناعت معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه کرامت و ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد ۴۸۰ مُبلغ بومی اعم از مقیم و غیرمقیم اعزامی از قم و مشهد به‌ صورت انفرادی و یا در قالب گروه‌های تبلیغی در شهرها، بخش‌ها و روستا‌های استان به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

او گفت: نظر به هم زمانی دهه کرامت با ایام ۱۴ خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام شهدای ۱۵ خرداد، ۸۰ عنوان برنامه با محوریت معرفت افزایی فرهنگی، مذهبی و سیاسی در نقاط شهری و روستایی بویژه مساجد و هیأت‌های مذهبی استان برنامه‌ریزی‌ شده است.

حجت الاسلام قناعت گفت: برای تمام روحانیون خراسان جنوبی برنامه‌های تبلیغی ویژه‌ای در ایام ارتحال حضرت امام و دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: این برنامه‌های فرهنگی شامل برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال، برگزاری مراسم سوگواری ارتحال حضرت امام خمینی و جشن دهه کرامت است.

مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد نیز با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای قیام ۱۵ خرداد نیز در شهر‌ها و روستا‌های استان با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.