طی مراسمی و به مناسبت دهه کرامت، گروهی از یاوران شورا و معتمدین با اقدامی مردمی و خودجوش در قالب کاروان زیارتی حرم تا حرم در شیراز، عازم سفر به مشهد مقدس شدند.

مهدی نصیری رئیس کمیسیون هوشمندسازی وفن آوری شورای اسلامی گفت: این برنامه توسط خیرین محل و تنها بابرنامه ریزی و هماهنگی شهرداری و با حمایت شورای اسلامی شهر شیراز با هدف تقدیر و قدردانی از یاوران شورا ومعتمدین تاثیر گذار محل و تعدادی از کارکنان فضای سبز شهرداری تدارک دیده شده است.

مهدی نصیری گفت: حضور یاوران شورا، معتمدین و بزرگان محل در کنار فعالیت‌های شهرداری و کمک به مردم در جهت ایجاد رفاه و آسایش یکی از ویژگی‌های مهم منطقه دو است که خوشبختانه با مدیریت و درایت شهردار منطقه جناب دکتر شهریاری که هماهنگی و ارتباط خوبی بین آنان و شهرداری برقرار شده و از این ظرفیت و توان برای تسریع در حل مشکلات مردم استفاده شده و نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

عضو ناظر شورا در شهرداری منطقه دو شیراز گفت: ۳۰ درصد از افرادی که عازم مشهد مقدس می‌شوند مشهد اولی هستند، این اقدام می‌تواند الگویی برای تمام مدیران شهری و استانی باشد تا با کمک و مشارکت‌های مردمی بتوانند سریع‌تر مشکلات را رفع کند.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز نیز گفت: در هر اقدام و کاری که مردم حضور داشته باشند، بدون شک آن اقدام و برنامه به نحو احسنت انجام می‌شود.

محمد تقی تذروی گفت: همین گونه که در شهرداری منطقه دو موفق به اجرای چنین برنامه‌هایی شدیم، تلاش می‌کنیم تا اینگونه برنامه‌ها را در تمام زمینه‌های دیگر بسط و گسترش دهیم.

او گفت: این سفر مقدس به پاس تلاش و قدردانی از زحمات این عزیزان است، ارتباط خوب و موثر این افراد با شهرداری منطقه موجب صمیمت مردم با شهرداری شده است و مردم شهرداری را از آن خود می‌دانند و با این نهاد همکاری ارزنده‌ای دارند.

تذروی گفت: بزودی زمینه برای سفر خواهران نیز به مشهد مقدس فراهم خواهد شد.

شهرداری نهادی اجتماعی است و به همه مردم تعلق دارد

شهردار منطقه دو شیراز گفت: یاوران شورا، معتمدین محلات منطقه و کارکنان فضای سبز زحمات فراوانی را برای عمران و آبادی منطقه متحمل شدند، هدف اول ما از اجرای این برنامه تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان است و هدف دوم ما این است که بگوییم شهرداری نهادی اجتماعی است و به همه مردم تعلق دارد و بین شهرداری و مردم باید هماهنگی و انسجام وجود داشته باشد و مردم شهرداری را از آن خود بدانند و در رفع مشکلات این نهاد را همراهی کنند.

غلامرضا شهریاری گفت: مدیران شهری باید ارتباط خود را با مردم بیشتر و صمیمی‌تر کنند، معتقدم کسانی که وقت خودرا در جهت رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم می‌گذرند و خود را وقف مردم می‌کنند شریف‌ترین و بهترین انسان‌ها هستند و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

شهردار منطقه دو شیراز با بیان اینکه شهرداری جایگاه مردم است و مردم داری باید سرلوحه کار قرار گیرد، افزود: مدیران اجرایی چنانچه در بعد مردم داری گام بردارند، موفق خواهند بود و بها دادن به معتمدین محلات، بها دادن به مردم است.

شهریاری با بیان اینکه باید تاریکی را کنار زد و به روشنایی چشم دوخت، گفت: انتقاد پذیر باشیم و شهامت پذیرش انتقاد را داشته باشیم و از انتقادات تجربه کسب نماییم.

وی با بیان اینکه در این سفر ۴۰ نفر زائر امام رضا حضور دارند، گفت: اعتقاد دارم که این گونه برنامه‌ها باید در سطح وسیع‌تر و بهتری و با حضور گسترده مردم همراه باشد و در واقع این برنامه نشان داد که مردم با شهرداری همراه هستند و در اجرای طرح‌ها با شهرداری همکاری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار