سرپرست فرمانداری آوج گفت: ساماندهی و ایمن سازی ورودی شهر آوج و ساماندهی بلوار اصلی این شهر در اولویت قرار گرفت.

حسین حسین خانی سرپرست فرمانداری شهرستان آوج با بیان اینکه از سال‌های دور تاکنون جهت ساماندهی و ایمن سازی ورودی شهر آوج تلاش و پیگیر‌های زیادی انجام شده است خاطرنشان کرد: تلاش و پیگیری‌ها با حمایت مدیریت ارشد استان و همراهی مدیران دستگاه‌های مسئول در این حوزه به ثمر نشست وبه زودی ورودی شهر آوج با احداث دو میدان ایمن سازی خواهد شد.

حسین خانی افزود: شهر آوج یکی از ورودی‌های اصلی و مهم استان قزوین از قسمت غرب کشور است و روزانه چند هزار خودرو از مرکز شهر آوج به استان‌های غرب کشور و همچنین از غرب به استان‌های مرکزی به خصوص پایتخت تردد می‌کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین درخواست و مطالبه شهروندان آوج ساماندهی و ایمن سازی گردنه آوج است که در سال‌های گذشته شاهد تصادفات مرگبار در این گردنه و شهر آوج به دلیل ناایمن بودن ورودی شهر بوده ایم.

وی اظهار کرد: مسئولیت احداث یکی از میدان بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است و میدان دیگر نیز توسط شهرداری آوج احداث می‌شود.

حسین خانی افزود: در جلسه‌ای با مدیر عامل برق شرکت توزیع برق استان، هزینه جابجایی تیر‌های برق این پروژه به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال هم تامین شده است.

او گفت: با اصلاح بلواراصلی شهر که به نوعی شریان اصلی ترد، اقتصادی و تجاری شهر محسوب می‌گردد امکان توقف و حضور مسافران در شهر بهتر فراهم می‌شود و این امر در معرفی ظرفیت‌های شهر آوج و همچنین رونق اقتصادی کسبه‌های محلی بیشتر فراهم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.