مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از آغاز ثبت نام از نخبگان مهارتی برای بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

سید حسین درویشی از ثبت نام نخبگان مهارتی برای حضور د ر بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد و گفت: برای حضور در این دوره از مسابقات،مهارت آموختگان توانمند و متولدین ۱۲/۱۰/۱۳۸۰ به بعد می‌توانند با مراجعه به سامانه www.worldskills.ir/۱۴۰۰/۰۳/۲۲/competitors در یکی از ۴۳ حرفه آموزشی تا ۱۷ تیرماه امسال ثبت نام کنند.

بزرگترین رویداد آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مسابقات ملی مهارت است که بستری مناسب برای رقابت سالم بین مهارت‌آموختگان و عرصه کشف استعداد‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه است.

به گفته درویشی ۱۹ دوره مسابقات ملی مهارت تاکنون در کشور برگزار شده که قریب اتفاق در تمامی اداوار نخبگان مهارتی مازندران صاحب عنوان بوده و به عنوان عضو تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی اعزام و در این عرصه نیز باعث برافراشته شدن پرچم ایران شدند.

این رویداد در سه مرحله شهرستانی هفته اول مرداد، استانی هفته پایانی شهریور و ملی نیمه دوم آذر برگزار می‌شود که نهایتا نخبگان هررشته به عنوان منتخبین تیم ملی مهارت تعیین و پس از طی اردو‌های مختلف ملی، نخبه مهارتی تیم جمهوری اسلامی تعیین و به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.