برگزیدگان نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به شانگ‌های چین اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته‌های آشپزی و قنادی با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات در سطح ملی، گفت: برگزیدگان این مسابقات به مسابقات جهانی مهارت در شانگ‌های چین اعزام می‌شود.

او با بیان اینکه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته‌های آشپزی و قنادی با حضور ۲۷ نماینده در ۲۲ رشته از سراسر کشور در این استان در حال برگزاری است، گفت: مازندران در این مسابقات ۲ نماینده در رشته آشپزی و ۲ نماینده در رشته قنادی دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران وی ابراز امیدواری کرد تا با عنایت خداوند، مسابقات به خوبی برگزار شود و نتایج مناسبی به دست آید.

اهمیت یادگیری مهارت در توانمندسازی نیروی انسانی

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه مسابقات ملی مهارت در رشته‌های آشپزی و قنادی با ابراز امیدواری از برگزاری شایسته این دوره از مسابقات، گفت: برگزاری مسابقات از لحاظ کمی و کیفی با اهمیت بوده و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دارای توانمندی و ظرفیت مناسبی در حوزه مهارت‌های غیررسمی است.

او افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزش‌های مهارتی در کنار دانشگاه‌ها و مراکز آموزش و پرورش و سایر مراکز آموزشی نقش مهمی برعهده دارند.

خیریانپور با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای امکانات خوبی دارد، گفت: لازم است حداکثر استفاده از این توانمندی‌ها در کشور انجام شود، با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، نقش مهارت در توانمندسازی نیروی انسانی بسیار دارای اهمیت است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.