همزمان با ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت؛

«با تو حالم خوبه» روی آنتن شبکه جوان می‌رود

برنامه "با تو حالم خوبه" رادیو جوان روایتگر حال و هوای این روز‌های مردم در حرم امام رضاست.

سیروس رجبی یکی از تهیه‌کنندگان «با تو حالم خوبه» درباره جزئیات این برنامه گفت: این برنامه از شانزدهم خرداد تا بیست و دوم این ماه از حرم امام رضا (ع) روی آنتن می‌رود.

این برنامه شامل دو گروه سه نفره است که گروه اول به تهیه کنندگی سیروس رجبی و در گروه دوم مجتبی حسنی تهیه کننده برنامه است.

به گفته رجبی، برنامه با تو حالم خوبه بیشتر به انعکاس حال و هوای زائرین حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت و کار‌های خاصی که آستان قدس رضوی در این دهه برای پاسداشت مقام آن حضرت و زائرین انجام می‌دهد، اختصاص دارد. همچنین در این دهه آستان قدس برای کمک به مردم مشهد فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد که در مورد آنها نیز صحبت می شود.

در بخش‌هایی از برنامه از کرامات امام رضا (ع) در دهه کرامت گفته می شود. همچنین امکان زیارت آنلاین برقرار خواهد بود و از طریق فضای مجازی تماس تلفنی با امام رضا علیه السلام انجام می شود.

«باتوحالم خوبه» از ۱۶ خرداد از ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن زنده رادیو جوان خواهد رفت.

*****

رادیو ایران هم در سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع)، از مشهد مقدس برنامه پخش می‌کند. «بهار جان» در شب و روز میلاد امام مهربانی‌ها از صحن و سرای حرم رضوی به بازخوانی شور و نور می‌پردازد.

«بهار جان» کوششی است برای انتقال عاطفه‌ی عاشقان معرفت رضوی در آیینه‌ی انعکاس عاشقانه‌های زوار حرم امام مهربانی ها، امام رضا علیه السلام، این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای حسن همایی جمعه ۲۰ خرداد بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه ۲۱ خرداد، ساعت ۹:۰۰ از مشهد الرضا تقدیم می‌شود.

برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» نیز با توجه به نام و ماموریت برنامه در آستانه سالروز میلاد امام رضا (ع) در شب و روز این میلاد پر برکت از مشهد مقدس با همکاری صدای مرکز استان خراسان رضوی تقدیم می‌شود.

«ایرانشهر» با حضور استاد کمال همنشین و با اجرای مهرناز فقیهی جمعه ۲۰ و شنبه ۲۱ خرداد بعد از خبرساعت ۱۹:۰۰ به تهیه کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می‌شود.

«به افق نور» نیز ویژه برنامه دیگری است که شنبه ۲۱ خرداد با حضور حجت الاسلام قادری و به تهیه کنندگی عبدالله علایی از سبک زندگی امام رضا (ع) می‌گوید. این برنامه ساعت ۱۲:۴۵ از رادیو ایران پخش می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار