میز خدمت و ملاقات مردمی رئیس کل و معاونان دادگستری استان سمنان و مسئولان قضایی شاهرود در مجموعه تفریحی آبشار و مسجد مصلی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: حفظ کرامت مراجعان و خدمت رسانی بدون منت و بی‌واسطه به مردم رسالت دستگاه قضایی است.

به منظور ارائه خدمت بهتر به هم استانی‌ها، مسئولان دستگاه قضایی استان سمنان اتاق‌های خود را ترک می‌کنند و با حضور در معابر، میدان‌ها، بوستان‌ها و مسجد‌های سطح استان از نزدیک مشکلات قضایی مردم را بررسی می‌کنند.

حضور در مکان‌های پر رفت و آمدی مانند بوستان‌ها به این دلیل است که شاید عده‌ای از مردم از حضور مسوولان در محل‌های رسمی و اداری اطلاع نداشته باشند و به این ترتیب سریع‌تر و راحت‌تر در محل حاضر می‌شوند.

 در همه این دیدار‌ها وجه مشترک این است که مردم از ما می‌خواهند به حرف آن‌ها بیشتر گوش دهیم و اسناد و مدارکشان را بهتر بررسی کنیم و همکاران ما نیز عزم خود را جزم کردند که این خواسته محقق شود.

در میز خدمتی که امروز در شاهرود برپا شد، در مجموعه تفریحی آبشار حدود ۱۲۰ نفر و در مسجد مصلا نیز حدود ۷۰ نفر برای بیان دغدغه‌های خود مراجعه کردند.

گرچه مردم می‌خواهند وقت بیشتری برای دعاوی آن‌ها گذاشته شود، اما هرچه کار بیشتر باشد به همان میزان هم باید مسوولان قضایی وقت خود را بین پرونده‌های مختلف توزیع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار