رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: امروز جامعه به یک جبهه واحد رسانه‌ای نیاز دارد چرا که دشمن امنیت و ارزش‌های جامعه را مورد هدف خود قرار داده است.

هادی رضایی در مراسم گردهمایی دختران دانش آموز خبرنگار خبرگزاری پانا استان فارس گفت: اولین اصلی که صهیونیست‌ها برای گرفتن دنیا انجام دادند، نیازمندی پول و طلا بود و بخشی از قبایل خود را به کشور‌های طلاخیز فرستادند و بنگاه اقتصادی دست گرفتند، آن‌ها در گام بعدی نیازمند آن شدند که از طریقی صدای خود را به دنیا ارائه کنند، که این از طریق رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: امروز هیچ رسانه مستقلی وجود ندارد ولو اینکه بخش عظیمی از سهام آن متعلق به پول یا تفکر صهیونیست است، رسانه نقش اصلی را در جهان ایفا می‌کند، اما رسانه باید حافظ اخلاق انسانی باشد.

او گفت: دشمن سعی می‌کند دامن پاک مادر را لکه دار کند، دشمن از طریق رسانه سعی در استحاله فرهنگی جوامع مختلف دارد.

رضایی با یادآوری این مطلب که خبرنگاران می‌توانند با یک خبر بخشی از افکار عمومی را مدیریت می‌کنند، گفت: امروز جامعه ما به یک جبهه واحد رسانه‌ای نیاز دارد چرا که دشمن می‌خواهد امنیت و ارزش‌های جامعه را از بین ببرد و امروز جنگ، جنگ رسانه است و کسی موفق است که افکار عمومی را با رسانه برای انقلاب در دست بگیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: فلسفه رسانه اینست که پل امنی بین مردم و مسئولان باشد، اگر فساد‌های افساد گسیخته‌ای به گوش می‌رسد به این دلیل است که خبرنگار نقش خود را به عنوان بلندگوی این مردم، عمل نکرده است چرا که یکی از ابعاد مهم رسانه نظارت بر عملکرد افراد است.

او گفت: اصحاب رسانه استان فارس که دل دانش آموز خبرنگاران پانا بیرون می‌آید کسی باشد دشمن از حضور او ترس و واهمه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.