نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته  پس از دعوت همگان به تقوای الهی با تبریک دهه کرامت گفت: وقتی امام رضا (ع) از نیشابور عبور می‌کردند گروهی از وجود حضرت درخواست حدیث کردند لذا ایشان فرمودند کلمه لا اله الا الله قلعه و حصاری است که هر کس درون آن قرار گیرد از عذاب الهی در امان است، اما تاکید کردند شرط آن ما اهلبیت هستیم.

حجت الاسلام جعفری می‌گوید: در آستانه ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قرار داریم حضرت امام (ره) همواره به همراهی دین و سیاست، توجه به نقش مردم در صحنه، نگاه جهانی و بین المللی، ترویج ارزش‌های دینی و مذهبی، عدالت اجتماعی توجه ویژه‌ای داشتند.

امام جمعه کوهبنان گفت: در آستانه ۱۵ خرداد قرار داریم فراگیری نهضت، مذهبی بودن مبارزه، پیروی از مبانی دین مبین اسلام، پیروی از حضرت امام بعنوان رهبر سیاسی نهضت و مرجع تقلید، حاکمیت و اخلاص حضرت امام، بیگانه ستیزی از ویژگی‌های قیام پانزدهم خرداد ماه بود.

به گفته امام جمعه کوهبنان انتخاب حضرت امام خامنه‌ای را به عنوان رهبر جامعه اسلامی توسط خبرگان ملت را در این ایام داشتیم که این مهم را خدمت همگان تبریک‌می گویم.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: از وظایف ما در قبال، ولی امر مسلمین جهان پیروی از مقام معظم رهبری، حمایت کردن از، ولی خدا هم در حضور و هم در غیاب، تشکر از خدا بواسطه وجود این نعمت بزرگ الهی و.. است.

به گفته امام جمعه کوهبنان روز تجلیل از بقاع متبرکه و امام زادگان، روز بزرگداشت احمد بن موسی مشهور به شاهچراغ از مناسبت‌های هفته است در حالی که باید راه و طریق امام زادگان را ادامه بدهیم و از وجود معنوی آنان بهره ببریم.

حجت الاسلام جعفری گفت: مراسم ۱۴ و ۱۵خرداد و یادواره شهدای دهستان جور را در این ایام در شهرستان داریم که جا دارد به صورت گسترده در این برنامه‌ها شرکت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.